eviketa
07.07.05,08:15
Prosim o radu. Ak idem uhradiť fa cez banku, nezoberie mi predkontáciu z fa. Dá mi tam z poslednej položky alebo žiadnu. To treba predkontáciu vypisovať pri úhrade ručne ? Sorry - som začiatočníkhttp://www.porada.sk/images/icons/icon10.gif
Jara
07.07.05,07:31
Nerozumiem, skús napísať či máš problém v nejakom programe,alebo o čo vlastne ide... V čom si začiatočník?

Nemému decku ani vlastná mater nerozumie...
eviketa
07.07.05,07:42
Jarka, dala som to do Money, tak mám problém s Money. Neviem či v nom účtuješ. A môj problém môžem rozpísať lepšie : príjmem fa na ktorú dám predkontáciu. Pošlem úhradu, ktorú mi odpíšu z účtu. Keď zadávam úhradu predmetnej fa z účtu, do chlivika predkontácia mi nedá nič. Myslela som, že by mi to malo vziať automaticky z predmetnej fa, ale neudialo sa. Tak sa pýtam prečo? A začiatočník som s prog.Money lebo ja účtujem v inom SW.
Ľuba
07.07.05,09:39
Doporucujem urobit typ (sablonu) bankoveho dokladu napr. Uhrada fa. s nastavenou bankou, predkontaciou, a clenenim DPH. Bez zadania tychto udajov jednoducho bankovy doklad neulozis.

V uzivatelskom nastavenim v zalozke uctovnictvo potom doporucujem pri vystavovani bankovych dokladov - zaskrtnut : opytat sa na typ dokladu. A potom uz pri vystavovani uhrad nemusis zadavat predkontacie, len datum a var. symbol.:)

Uhradu fa. robim v bankovych dokladoch (nie vo vystavenych alebo prij. fakturach!). Jednoducho nahravas doklady tak ako idu za sebou, ak je niektory z nich uhrada fa. tak kliknes na tlacitko s 3 bodkami v riadku, kde je napisane variabilny symbol a zobrazi sa Ti zoznam neuhradenych dokladov, z ktoreho si vyberies.
eviketa
07.07.05,11:49
Lubi ďakujem. Škoda, že to nemjú nastavené tak, že to priamo predkontuje. No čo už. Urobím si teda typy dokladov a budem makať.http://www.porada.sk/images/icons/icon12.gif
muzicek
08.07.05,06:10
MoneyS3 može samo predkontovať! Stačí si len v zozname bankových účtov zvoliť na účte primárny účet napr (221100).