mili501
28.03.09,08:46
prosim o radu,uz dlhsiu dobu mame vypadky netu od t-comu, no vraj u nich je vsetko v poriadku,kde moze byt chyba vie niekto poradit, mame microcom adsl router 2651, vdaka za rady ;)
Zita5
28.03.09,08:02
Ja som mala tie isté problémy a veru včera som sa s nimi dostala aj do sporu ,ale internet už ide.

Vo štvrtok o 15,00 hod. som telefonovala na Podporu zákazníckych služieb , že sa niečo deje s internetom , že celý deň nám vypadáva . Odpoveď..... u nich je všetko v poriadku .Doporučenie , aby sme skontrolovali rýchlosť a v prípade ešte zavolali .

Piatok ráno 7,50 hod. som opäť telefonovala , odpoveď , že aby sme si skontrolovali u seba , u nich je všetko v poriadku , aby sme si zavolali technika a nech nám to všetko skontroluje .Na moju otázku , že teda ak si platíme v T-come služby, že či by nemohli niekoho poslať - odpoveď môžu , ale jeden výjazd stoji 50,11 eura.

Zavolala som si technika , prišiel skontroloval , vymenil nám na skúšobnú dobu Router a odišiel s tým , že necháme to bežať na jeho router a potom uvidíme . Snáď bude nefunkčný už ten náš . No a prešlo 10 minút po odchode technika a internet zasa skapal . Nič nešlo , ani email som nemohla prijímať ani odosielať .

Tak som znovu telefonovala technikovi , že teda internet nefunguje . On mi vraví , zoberte telefón a povedze im , čo sme vlastne robili a vyslovene im povedzte , že chyba musí byť u nich :
- buď v linke
- alebo v konte .

Veľmi nasrdená som tam volala , veru aj som zvýšila hlas , lebo ma štve , že si človek platí vo firme nie malé čiastky za telefóny a služby s tým spojené a takto sa k zákazníkovi správajú .

Nakoniec sa zistilo , že /možno to uvediem nepresne /ale tak som bola nahnevaná , že som tomu ani neporozumela ......výsledok bol , že pin neprichádza do linky .Je to ich porucha a budú ma kontaktovať do troch dní prídu a závada bude odstránená .

Na moje prekvapenie , dnes som prišla do práce a všetko ide , všetko funguje .