lizo
05.04.09,13:59
Zdravím, niesom odborník v tejto oblasti, preto sa chcem opýtať skúsenejších. Mám takúto otázku, brigádujem v Mondi scp v Ružomberku, na každú výplatu samozrejme zaplatím daň ako normálny daňový poplatník, s tým že mám možnosť vrátenia o rok. Ide o toto: účovníčka mi ponúkla na vyplenie papier, s tvrdením že keď ho vyplním, daň mi na výplate ostane. s tým že to bolo niekedy v polovici februára, a na februárovú výplatu tj. v marci mi tú daň stiahli aj tak. Chcem sa spýtať či si teda nepomýlila názov papieru z daňovým priznaním, a či mi to zle nevysvetlila alebo je tam určitá lehota na nabehnutie toho papiera, niekde som sa dočítal vraj je to 40 dní.
ďakujem
mzdarka renca
05.04.09,12:04
Zdravím, niesom odborník v tejto oblasti, preto sa chcem opýtať skúsenejších. Mám takúto otázku, brigádujem v Mondi scp v Ružomberku, na každú výplatu samozrejme zaplatím daň ako normálny daňový poplatník, s tým že mám možnosť vrátenia o rok. Ide o toto: účovníčka mi ponúkla na vyplenie papier, s tvrdením že keď ho vyplním, daň mi na výplate ostane. s tým že to bolo niekedy v polovici februára, a na februárovú výplatu tj. v marci mi tú daň stiahli aj tak. Chcem sa spýtať či si teda nepomýlila názov papieru z daňovým priznaním, a či mi to zle nevysvetlila alebo je tam určitá lehota na nabehnutie toho papiera, niekde som sa dočítal vraj je to 40 dní.
ďakujem

Môžeš byť konkrétnejší, čo ti dala účtovníčka na podpis?

1. Daňové priznanie typ A - ak toto, tak preplatok ti príde buď na účet, alebo poštou začiatkom mája

2. Žiadosť o vykonanie ročného zúčtovania dane - ak RZD, tak preplatok dostaneš teraz vo výplate za marec/2009

3. Vyhlásenie na zdanenie príjmov zo závislej činnosti - toto tlačivo slúži na uplatnenie si NČZD na daňovníka. Od marca je to 335,47€/mesiac. To znamená, ak tvoj príjem-mzda mesačne nebude vyššia ako 335,47€, tak daň bude 0.

Doporučujem ti zájsť za vašou mzdárkou a rovno sa jej opýtať, čo si vlastne podpisoval.
lizo
05.04.09,12:30