Dusan73
06.04.09,16:18
Dobrý deň všetkým čo mi budú mať čo povedať.
Mám záujem o otvorenie prevádzky kaviarne, ale vôbec nemám poňatia aké doklady , povolenia alebo potvrdenia budem k tomu potrebovať. Túto stránku som našiel ako odporúčanie v nemenovanom časopise. Tak pevne verím, že sa tu nájdu ľudia čo mi výborne poradia, aby som sa vyhol behaniu po úradoch:mad:, kde by si ma pohadzovali od dverí k dverám. Istotne pomôžu aj Vaše vlastné skúsenosti zo zriaďovaním takejto prevádzky. Vopred ďakujem.
dalilada
06.04.09,20:01
minimálny základ:
- živnostenský list, zodpovedný vedúci
- hygiena, kolkovaná žiadosť o obhliadku a schválenie priestorov
Dusan73
07.04.09,08:15
v živnosti by som mal čo uviesť ako predmet podnikania, okrem svojej profesie? zodpovedný vedúci : môžem byť aj ja ? išlo mi hlavne o to či treba povolenie na predaj alkoholu , a tú obhliadku kto vykonáva? dík moc, som úplný laik v takýchto veciach
Marianna01
07.04.09,08:26
v živnosti by som mal čo uviesť ako predmet podnikania, okrem svojej profesie? zodpovedný vedúci : môžem byť aj ja ? išlo mi hlavne o to či treba povolenie na predaj alkoholu , a tú obhliadku kto vykonáva? dík moc, som úplný laik v takýchto veciach