timike207
06.04.09,19:15
ahojte, som študentkou OF EUBA, píšem bakalárku na tému podpora malých a stredných podnikateľov, so zameraním najmä na činnosť národnej agentúr a jej regionálnych centier,úrad práce atď. ak vás môžem poprosiť mohli by ste napísať svoje názory, resp. skúsenosti, odporúčania na túto tému, veľmi by mi to pomohlo, ďakujem
:):):):):):):):):):):):):):):)
Dantess
07.04.09,08:13
Podpora podnikania ? NULOVÁ !!! Ale treba si to vyskúšať na vlastnú kožu. Toľko adrenalínu z hlúpych a zakomplexovaných úradníčok a ľudí čo nevedia robiť svoju prácu nezískaš študovaním. Je jedna vec, že sa povie, že štát podporuje podnikateľov, druhá vec je realita a boje s úradmi.
Franta
07.04.09,13:28
timike207, neviem ci mam tvoju otazku fakt brat vazne, alebo si iba vtipne chcela povedat, ze podpora malých a stredných podnikateľov je na velmi "vysokej" urovni

:-)
Dantess
07.04.09,17:19
A ešte dodám, že podpora podnikania na Slovensku je taká veľká, že ti ani nepožičajú v banke na to aby si mohol začať podnikať. Musíš podnikať 2 roky a vykazovať zisky a až potom ti požičajú. Jasné, chápem tie banky, že sa musia nejak uistiť a nemôžu rozdávať len tak peniaze, ALE nehovorme teda o tom, že štát podporuje začínajúcich podnikateľov. V bankách by mali zriadiť doslova pôžičku pre začínajúcich podnikateľov, ale to by sme boli asi v inom štáte než Slovensko. Musím Vám všetkým povedať, že tento štát nestojí za nič. Jeden z najdrahšíich v európe, sú tu jedny z namenších platov v EU, politici klamú, kradnú a zdieraú viac než ostaté štáty v EU. Naozaj čakám vzburu, alebo čakám, keď sa niektorý politik verene prizná tak, ako to spravil Gyurcsány. Povedal len: ´´túto krajinu sme dodrbali. Nie trošku, ale velmi. Kradli sme, podvádzali a klamali.´´ Toto sú jeho slová. A toto sa deje aj na Slovensku.
pavol54
07.04.09,17:29
banky podpora nulová,