Tekktonic
13.04.09,11:21
Ako mám postupovať ak som niekomu požičal techniku no dotyčný človek mi ju do dnešného dňa nevrátil na sms ani telefonáty neodpovedá. Je možné podať nejakým spôsobom trestné oznámenie na páchateľa ak viem adresu aj meno no doklady od týchto vecí nemám ani krabice ani záručné listy.
Stanislav 1975
13.04.09,09:26
Ako mám postupovať ak som niekomu požičal techniku no dotyčný človek mi ju do dnešného dňa nevrátil na sms ani telefonáty neodpovedá. Je možné podať nejakým spôsobom trestné oznámenie na páchateľa ak viem adresu aj meno no doklady od týchto vecí nemám ani krabice ani záručné listy.
Nemáš s ním asi žiadnu zmluvu o požičke, že?Treba dať trestné oznámenie pre trestný čin podvodu, príp. sprenevery a vymáhať si to- a treba mať aj nejakých svedkov, že si mu to požičal, lebo on keď bude tvrdiť opak tak to bude tvrdenie proti tvrdeniu...
A nabudúce ak niečo požičiaš tak maj to podchytené písomne, lebo bez zmluvy je dokazovanie oveľa, oveľa ťažšie...
marjankaj
13.04.09,09:33
Ako mám postupovať ak som niekomu požičal techniku no dotyčný človek mi ju do dnešného dňa nevrátil na sms ani telefonáty neodpovedá. Je možné podať nejakým spôsobom trestné oznámenie na páchateľa ak viem adresu aj meno no doklady od týchto vecí nemám ani krabice ani záručné listy.

A čo je to tá "technika"? Koľko to aspoň stojí? Je to na trestné oznámenie?
Jano
16lukasko
13.04.09,10:35
Presne tak autor sa snažil nebyť konkrétny.. ale keď nebudeš konkrétny.. tak tým sa znižuje šanca aby sme ti čo najlepšie podarili.. ten komu si to požičal je to podnikateľ?? alebo obyčajná fyzická osoba nepodnikateľ? Máš nejakého svedka alebo niečo čo zaručuje skutočnosť že si jediný vlastník techniky? aká je hodnota tej techniky?? a myslím že sprenevera by to nebola.. ide len o to že nesplnil svoj záväzok.. a na súd ani podobne by som to nedával.. a čo tak skúsiť ísť priamo k nemu a vydiskutovať si kde je problém?? ako dlho je už odvtedy ako si mu to pozičal??
Tekktonic
14.04.09,07:00