vemak
17.04.09,21:49
pekny den,
ani len som netusil ze nielen auta ale aj kosacky maju predny(napr. HONDA), ako aj zadny nahon(AL-KO). Vie mi niekdo poradit co je lepsie? a aku znacku ci model si vybrat? Budem mat cca 500m2 travnika.
u alka sa mi celkom paci 520BRV mod.09, honda XSW55MHS, ale som laik a neviem moc okrem vykonu motora,sirky zaberu noza,velkosti zasobnika na travu,na co sa mam orientovat.
dakujem za vase nazory a cas.
legolas
18.04.09,05:36
.....ja mám AL-KO 520, motor Brigston, záber51 cm, zadný náhon. Kosím cca 2000 m2 trávnika a som nadmieru spokojný. Myslím, že zadný náhon má aj tú výhodu, že prednú časť môžeš nadvihnuť a prejsť cez nejakú prekážku tak, aby si nezavadil nožom . Je to všetko len a len na Tebe.
alla66
18.04.09,09:09
Ak budeš chcieť zapojiť do kosenia manželku, alebo deti odporúčam VIKING MB 448 T,so zadným pohonom, motor 5,0 k RS B&S , hmotnosť - 29 kg, je z plastu, mala som obavy, že kamienky môžu spôsobiť poškodenie plastu, používali sme ju pravidelne každý týždeň a nenašla som žiadne závady.Ľahko sa čistí a má výhodu, že nezhrdzavie.

pre bližšie inf.pridám link:


http://www.stihl.sk/produkty/viking/elektricke-motorove-kosacky/elektricke-a-benzinove-kosacky-seria-4/viking-mb-448-t.html
Čučoriedka 5
20.04.09,08:29
Ak budeš chcieť zapojiť do kosenia manželku, alebo deti odporúčam VIKING MB 448 T,so zadným pohonom, motor 5,0 k RS B&S , hmotnosť - 29 kg, je z plastu, mala som obavy, že kamienky môžu spôsobiť poškodenie plastu, používali sme ju pravidelne každý týždeň a nenašla som žiadne závady.Ľahko sa čistí a má výhodu, že nezhrdzavie.

pre bližšie inf.pridám link:


http://www.stihl.sk/produkty/viking/elektricke-motorove-kosacky/elektricke-a-benzinove-kosacky-seria-4/viking-mb-448-t.html
Môžem ju používať aj na nerovný terén , myslím plochu asi
1000 m2 a mierny stupák sklon asi 45 stupňov ???
A je na naftu ???
alla66
20.04.09,12:44