Ada30
24.04.09,17:21
Prosim o radu.Som 15 rokov vydata a kalich mojej trpezlivosti pretiekol.Viem ze je uz neskoro a budem sa trapit,ale pevne verim ze to zvladnem.Takze:Vsetko sa dalo zvladat pokial manzel posielal vyplatu.Treti mesiac nemam od neho nic.Pracuje ako kamionista.Mame pozicky,ktore treba platit.Do marca som to ako tak zvladla,ale teraz uz nemam ako platit,zarabam velmi malo.Mame dve deti,byvame v podnajme.Zistila som,ze nepracuje tam kde by mal.Po 6 tyzdnoch sa ozval,ze zije,Do vtedy som nic o nom nevedela.Vraj pride o dva tyzdne,ale pochybujem a v podstate mi to je jedno.Pevne som rozhodnuta sa rozviest.Vie mi niekto poradit kde mam zacat?No zacala som tym,ze som dala ziadost na bezplatneho pravnika.A uvidim co dalej.Dufam,ze mi poradi.Smutne je akurat to,trpia moje deti kvoli nejakemu nezodpovednemu...A ja som blba,ze som to vobec dopustila.
kyblik
24.04.09,18:09
Nie si prva ani posledna. Vycitky Ti vobec nepomozu... Podstatne je, ze si sa rozhodla to nejako riesit. Zacni na soc. urade, kde Ti mozu poradit co a ako. Viem, ze v niektorych pripadoch socialka poskytne rodine peniaze a nasledne ich vymaha od darcu spermii...
kaco11
25.04.09,11:12
Rozvod nie je podstatný. Podstatné, je aby si dostala peniaze, ktoré ti prinálezia. Súhlasím s kyblikom. Musíš sa v prvom rade obrátiť na sociálku, ktorá ti v prípade hmotnej núdze /resp.by mala/ pomôcť finančne. A aj tam na sociálke by ti mohli poskytnúť nejaké rady, ako nezostať na ulici. Hovorím rozvod je len formalita. Nie je podstaný.
danushka
25.04.09,11:24
Tvoj manžel si neplní vyživovaciu povinnosť a tou je zaviazaný nielen po rozvode, ale aj za trvania manželstva.
Ako kamionistovi by som mu to nezabudla pripomenúť, lebo vystavuje v tomto prípade svoje vodičské oprávnenie do rizika, že mu ho zoberú.
Podaj sťažnosť na sociálny úrad a žiadaj o výživné za trvania manželstva.

V jeho prípade keď nebude vodičák - nebude ani práca.