SiS31
27.04.09,08:43
Dobrý deň,

chcel by som Vás poprosiť o radu. V máji budem mať 25, ale ešte študujem na vysokej škole, som v druhom ročníku. Popri škole pracujem na dohodu o vykonaní práce.
Chcem sa opýtať, že ako je to s platením zákonného poistenia poprípade čo ešte treba platiť po dovŕšení tohto veku.
Budem rád za každú radu.

Ďakujem za odpovede.
Chobot
27.04.09,06:50
Dobrý deň,

chcel by som Vás poprosiť o radu. V máji budem mať 25, ale ešte študujem na vysokej škole, som v druhom ročníku. Popri škole pracujem na dohodu o vykonaní práce.
Chcem sa opýtať, že ako je to s platením zákonného poistenia poprípade čo ešte treba platiť po dovŕšení tohto veku.
Budem rád za každú radu.

Ďakujem za odpovede.

Trochu upresni, aké zákonné poistenie máš na mysli. Pod zákonným poistením sa chápe zákonné poistenie motorových vozidiel, ale to asi nemyslíš. Ide ti o zdravotné poistenie alebo sociálne poistenie?

Pokiaľ si riadnym denným študentom, tak zdravotné poistenie platí za teba štát.
SiS31
27.04.09,07:22
Ďakujem za upozornenie. Písal som to kúsok na rýchlo. Áno jedná sa mi o zákonné zdravotné poistenie.
Neviem či ho škola bude aj naďalej platiť za mňa, keďže dovŕšim 25 rokov a navyše na vysokej škole aj keď študujem na dennom štúdiu, tak musím za neho platiť, keďže študujem nadštandardnú dĺžku štúdia.
Takže vôbec teraz neviem ako je to s tým poistením.
ivka70
27.04.09,07:33
Ďakujem za upozornenie. Písal som to kúsok na rýchlo. Áno jedná sa mi o zákonné zdravotné poistenie.
Neviem či ho škola bude aj naďalej platiť za mňa, keďže dovŕšim 25 rokov a navyše na vysokej škole aj keď študujem na dennom štúdiu, tak musím za neho platiť, keďže študujem nadštandardnú dĺžku štúdia.
Takže vôbec teraz neviem ako je to s tým poistením.
Skola neplati nic, plati za teba stat a to do ukoncenia skoly, to, ze platis za prekrocenie standardnej dlzky studia s tym nema nic spolocne, stale si studentom denneho studia.
SiS31
27.04.09,07:48