NONAME
29.04.09,15:55
Dobrý deň,

Založil som s.r.o.Chceme byť platcami DPH.Začal som čítať zákon o DPH, jeho aktuálne znenie.Vie mi prosím niekto poradi´t na ktoré časti sa mám zamerať a ktoré môžem vynechať.čo je z tohto zákona pre nás dôležité vedieť?

ďakujem
Tweety
29.04.09,13:58
Dobrý deň,

Založil som s.r.o.Chceme byť platcami DPH.Začal som čítať zákon o DPH, jeho aktuálne znenie.Vie mi prosím niekto poradi´t na ktoré časti sa mám zamerať a ktoré môžem vynechať.čo je z tohto zákona pre nás dôležité vedieť?

ďakujem
Nepíšeš nič o predmete podnikania, takže radím, všeobecne prečítať všetko, a potom si vypichnúť to, čo je pri vašej činnosti podstatné.
NONAME
29.04.09,14:00
...Ide o prenájom reklamného miesta v magazíne.Som laik a zákon o DPH je na moju osobu písaný tak, že si rôzne veci môžem vyloži´t rôznymi spôsobmi takže je pre mńa ťažke aplikovať ho.
azla
29.04.09,14:04
Zákon o Dph sa nedá čítať ako román.:D

Ak nie si v zákone o Dph "doma", (veď každý sa venuje iným činnostiam), skôr odporúčam zájsť za odborníkom -čkou. Nemusí to byť hneď daňový poradca, niekedy základné veci Ti vysvetlí aj dobrý účtovník, ktorý ovladá daňové zákony.
Prediskutuješ veci, ktoré Ťa zaujímajú.
Môžeš zákon prečítať a nemusíš nájsť odpovede na Tvoje otázky, lebo je to trošku komplikovanejšie.
Konzultácie Ti pomôžu viacej.
NONAME
29.04.09,14:32
..Dúfam, že moja otázka nebude trúfalá:Môžem to prediskutovať aj s Vami?cez mail?:)
Dominik
KEJKA
29.04.09,14:37
odpovede na svoje otázky najdeš na Porade - len treba hľadať, na to Porada je.
napr. v téme riešené príklady z DPH a pod...stačí zadať do "hľadaj"
Lianka
29.04.09,14:38
Preco email? Na to je tu porada, aby sa diskutovalo "verejne" a odpovede pomohli aj dalsim, ktori maju alebo neskor mozu mat podobny problem.

Len smelo poloz konkretne otazky, prip. zadanim klucovych slov skus vyhladat problem, ktory prave potrebujes riesit. Tu sa uz riesilo vselico...
http://www.porada.sk/search.php