Štefan60
07.05.09,17:21
Ahojte,

zamestnavatel mi bude robit rocne zuctovanie ZP, pretoze som mal kolisavy prijem. Lenze ja som zaroven som student doktorandskeho studia, externou formou. Je potrebne, aby som zamestnavatelovi oznamil, ze studujujem Ph.D. studium. Ovplyvni to nejako moje RZZP? Ak ano, ako?

Dakujem

Štefan
veronikasad
07.05.09,15:23
Ahojte,

zamestnavatel mi bude robit rocne zuctovanie ZP, pretoze som mal kolisavy prijem. Lenze ja som zaroven som student doktorandskeho studia, externou formou. Je potrebne, aby som zamestnavatelovi oznamil, ze studujujem Ph.D. studium. Ovplyvni to nejako moje RZZP? Ak ano, ako?

Dakujem

Štefan
čo rozumieš pod kolísavým príjmom? Uveď prosím výšku mzdy.
mimotemy Pýtaš sa za seba ? v profile máš dôchodca ...
Štefan60
08.05.09,05:55
Nie, pytam sa za svojho syna. Jeho prijem neviem, ale zamestnavatel mu povedal, ze spada do skupiny, ktoremu sa musi robit RZZP a ze mu ho urobi ak si da ziadost. Lenze ako je to s tym Ph.D studiom?

Dakujem
veronikasad
08.05.09,06:02
Nie, pytam sa za svojho syna. Jeho prijem neviem, ale zamestnavatel mu povedal, ze spada do skupiny, ktoremu sa musi robit RZZP a ze mu ho urobi ak si da ziadost. Lenze ako je to s tym Ph.D studiom?

Dakujem
Pýtala som sa na výšku príjmu preto, že štát je platitelom zdr. poistenia za doktorantov len v prípade, ak jeho príjem nepresiahol za rok 2008 v súhrne 5361sk mesačne x počet mesiacov za ktoré bol za neho platitelom štát. Ak by tento príjem v úhrne neprekročil, podaním RZZP sa zaplatené poistné vráti doktorantovi aj firme.

Ak kolísavým príjmom rozumieš prekročenie max. vymer. základu na zdr. poistenie - to že je doktorantom nemá na vykonanie RZZP vplyv. RZZP musí podať.
Štefan60
13.05.09,14:40
Pod kolísavým príjmom myslím, že syn mal mesiace, ked jeho príjem presiahol
Sk 56 283 Skk.
Predpokladam, ze Ph.D studium nema vplyv na RZZP a staci, ze mu ho urobi
zamestnavatel. A dufam ze to nemusi ohlasit zamestnavatelovi, ze je PHd