Valcake
07.05.09,21:32
Prosím, rada by som pridala fotky z Picasa 3 napr. kvietky zo záhradky, ale nemám ani šajnu ako to treba. Notebook mám polrok, som úplný samouk a nie som najmladšia. Keby mi niekto pomohol tak laicky s vysvetlením, veľmi by som sa poďakovala. Ďakujeeeeem.
lusetka
07.05.09,20:00
Mas na mysli pridanie fotiek do prg Picasa?
Valcake
07.05.09,20:19
Nie pridanie fotiek do programu, ale vybrať z Picasa fotku a pridať na PORADU do téma napr. Záhrada. Dík za snahu.
Chobot
07.05.09,21:08
Nie pridanie fotiek do programu, ale vybrať z Picasa fotku a pridať na PORADU do téma napr. Záhrada. Dík za snahu.

Picasa je len program na úpravu a zdieľanie fotiek. Musíš nám napísať, ako máš tie fotky uložené, teda v akom formáte - sú to samostatné grafické súbory (s koncovkou .jpg, .bmp, .tif,...) alebo sú to fotoalbumy či prezentácie? V akom type súboru máš tie fotky uložené?
Valcake
07.05.09,21:43
Som rada, že sa s tým zaoberáte. V Picase mám fotky z mobilu. Po otvorení sa ukáže :Formáty súborov: zobraziť súbory JPEG a TIF,TIFF,BMP,GIF,PSD,PNG,TGA, . Formáty: RAW / CRW, NEF.Filmy:/AVI,MPG,ASF,WMV. A to je celá moja vedomosť, ale učím sa vzorne .Dík
kergulaan
08.05.09,04:57
Program Picasa je podla mna skor na vytvaranie web albumov, pracu s fotkami a ich nasledne zasielanie na Picasa web, kde si mozes vytvorit svoje ulozisko fotiek a potom len svojim znamim posielat web adresu daneho albumu. Ale to je trochu na dlhsie a zlozitejsie.
To co ty chces, ak som teda dobre pochopil, je prilozit fotku k tvojej sprave tu na Porade. K tomu ale Picasa nepotrebujes.
Ak chces k nejake teme poslat svoj prispevok s prilohou postupuj nasledovne:
1.Chod na koniec temy (posledna stranka, posledny prispevok) - tam najdes okienko "Rychla odpoved bez formatovania"
2. Ak chces iba odoslat text napis ho do okienka a stlac (klikni myskou) na "Odoslat".