adka8800
13.05.09,11:48
Potrebujem poradit ci je nutne si na den 12.4.09 vypisat dovolenkovy listok,ide totizto o Velkonocnu nedelu,ktora sa v niesla v tom duchu ze mali byt vsetky predajne zatvorene.Pracujem ako predavacka a vcera mi bolo povedane,ze na ten den ked som bola doma si musim vypisat dovolenkovy listok.
mzdarka renca
13.05.09,09:53
Potrebujem poradit ci je nutne si na den 12.4.09 vypisat dovolenkovy listok,ide totizto o Velkonocnu nedelu,ktora sa v niesla v tom duchu ze mali byt vsetky predajne zatvorene.Pracujem ako predavacka a vcera mi bolo povedane,ze na ten den ked som bola doma si musim vypisat dovolenkovy listok.
Majiteľ zatvoril v ten deň predajňu?
adka8800
13.05.09,10:20
Majiteľ zatvoril v ten deň predajňu?
Ano v ten den bolo zatvorene cele obchodne centrum a aj nasa predajna,takze boli doma aj vsetky predavacky.
mzdarka renca
13.05.09,10:25
Ano v ten den bolo zatvorene cele obchodne centrum a aj nasa predajna,takze boli doma aj vsetky predavacky.
Tak v tomto prípade to je prekážka v práci na strane zamestnávateľa, nakoľko ty predsa za to nemôžeš, že predajňa bola zatvorená a máš nárok náhradu mzdy za ten deň vo výške 100%.
Ak by bola predajňa otvorená, tak v tom prípade by išlo o dovolenku.
Barbara
13.05.09,10:35
zdravím

tak som to našla, sa mi zdalo, že som niekde vtedy čítala, že prezident podpísal novelu zákonníka práce, ú ale ten paragraf som nenašla/ v tej rýchlosti som našla toto

http://ekonomika.sme.sk/c/3910457/Potvrdene-Pocas-sviatkov-budu-obchody-zatvorene.html


takže podľa tohto by si mala mať volno, pravda platené, ako píše Renči a nie dovolenku:rolleyes:
Hepi
13.05.09,10:37
Ano v ten den bolo zatvorene cele obchodne centrum a aj nasa predajna,takze boli doma aj vsetky predavacky.
Bolo zatvorené preto, lebo to bolo nariadené vládou. Niektoré sviatky nesmú byť obchody otvorené, ide o Veľkonočnú nedeľu, Štedrý deň a Nový rok.
adka8800
13.05.09,10:51