jess
14.05.09,13:23
Nie som spokojná s hostingom, ktorý mám teraz pre svoj e-shop (neustále vypadáva). Končí mi koncom mesiaca a aj platnosť domény. Potrebujem krok za krokom postup ako prehodiť stránku na nový hosting. Ďakujem.
mpca
14.05.09,11:42
Ja som to robil pred dvomi rokmi,,,,
Ak si vyberes noveho poskytovatela preregistruj domenu na neho,, tusim som aj pisal do SKNIC o zmene registratora...
menil som z t-comu na exo hosting...
z "rozbehnutym" eshopom to moze byt narocnejsie kedze druhy poskytovatel ma pravdepodobne inú konfiguráciu serverov.. ale predovsetkym zalohovat vsetko z hostingu...
Ak ponuka eshop moznost zalohy tak urobit to cez neho,, na novom hostingu urobit novu instalaciu eshopu a obnovit zalohu..
jess
14.05.09,11:45
Ako mám "preregistrovať " doménu. Som laik.
KEJKA
14.05.09,12:02
skus napísat, alebo zavolat cez SKYPE sem:
Peter je celkom pružný, ak by sa neozval, ešte napíš, pourgujem ja

http://www.candoo.eu/Kontakt.aspx
ak by to nefungovalo, tak sem
http://www.candoo.eu/
a klikni na KONTAKTy
mpca
14.05.09,12:08
jess vie povedat kde by mal byt ten novy hosting?
kde bol ten stary? a pripadne aj link na eshop...
jess
14.05.09,12:14
môj e-shop je www.bikepro.sk starý hosting bol u www.superwebhosting.sk a nový by mal byť u www.websupport.sk
Fero11
14.05.09,12:21
bezi ti to na joomle. Robil si si to sam, alebo ti ten eshop niekto instaloval a konfiguroval ? Mam na lokale nainstalovanu joomla, ale nikdy som v tom nic nerobil, urcite v administracii umoznuje zalohu databazy, takze zalohuj DB, na novy server nainstalujes e-shop a obnovis DB zo zalohy
jess
14.05.09,12:30
bezi ti to na joomle. Robil si si to sam, alebo ti ten eshop niekto instaloval a konfiguroval ? Mam na lokale nainstalovanu joomla, ale nikdy som v tom nic nerobil, urcite v administracii umoznuje zalohu databazy, takze zalohuj DB, na novy server nainstalujes e-shop a obnovis DB zo zalohy