Lalia1
14.05.09,18:31
Dobrý deň,

Som študentkou 5.ročníka VŠ a pracujem na DBPŠ, ktorej platnosť končí koncom júla 2009. V čase uzatvorenia dohody ešte nebol známy dátum štátnej skúšky. V súčasnosti je už isté že štátna skúška sa bude konať 1.6.-5.6.2009, čím zároveň končí aj môj štatút študenta.
Dátumom štátnej skúšky sa automaticky končí aj platnosť mojej DBPŠ? Alebo sa automaticky mení len jej povaha z DBPŠ na dohodu o vykonaní práce?
V spoločnosti ma potrebujú do júla, sú povinný uzatvoriť so mnou na ten jeden mesiac novú dohodu o vykonaní práce?

Ďakujem veľmi pekne za pomoc !!!
KEJKA
14.05.09,16:49
platnosť DBPŠ končí. Zamestnávateľ už nebude môcť preukázať, že zamestnával študenta. Je aj v jeho záujme zmeniť typ zmluvy.
Ak aj nezmení, treba mzdy spracovať tak, akoby šlo o riadny pracovný pomer (najistejší postup).
Lianka
14.05.09,16:50
Moj nazor:

Den statnej skusky je poslednym dnom, kedy mozete pracovat na DoBPS. (tu si nie som celkom ista, ale logika mi tak hovori... skusenejsi nech potvrdia)
Doplnenie: KEJKA vyssie potvrdila

DoBPS sa automaticky nemeni a ani nemoze menit na inu dohodu. Dohodu je potrebne ukoncit a uzavriet novu (inu) dohodu. Zamestnatel moze, ale nie je povinny uzatvorit s Vam dohodu o vykonani prace.

§ 227,228 http://www.porada.sk/t56527-zakonnik-prace-od-1-1-2009-a.html#223
Lalia1
14.05.09,17:11
Ďakujem za Vaše odpovede.

Znamená to, že dňom štátnej skúšky automaticky končí platnosť DBPŠ. Od nasledujúceho dňa by už zamestnávateľ musel uzavrieť so mnou dohodu o vykonaní práce.

A prosím Vás, náležitosti dodody o vykonaní práce sú rovnaké ako pri DBPŠ? Stačí keď sa zmení nadpis a platnosť od do ?

Ešte raz ďakujem !
Lianka
14.05.09,17:15
http://www.porada.sk/t56527-zakonnik-prace-od-1-1-2009-a.html#223, DEVIATA ČASŤ, DOHODY O PRÁCACH VYKONÁVANÝCH MIMO PRACOVNÉHO POMERU

dohoda o vykonani prace - max. 350 hod. za rok, vykon musi byt vymedzeny vysledkom (nie pravidelne opakujuca sa cinnost)