Vomke
23.05.09,08:33
Prosim o radu:
Manzelka pracuje ako ucitelka od 1.9.2008. Termin porodu ma 8.8.2009. V skole bude pracovat do konca skolskeho roka - koniec juna 2009. Moja otazka: Ma narok na dovolenku - skolske prazdniny popripade preplatenie dovolenky? Je mozne poberat od jula matersku (6 tyzd. pred porodom) a dostat aj preplatenu dovolenku? Alebo ist na matersku az po prazdninach - sice bude poberat kratsie matersku, ale za tie prazdniny dostane plnu mzdu?
A este ak by niekto vedel poradit: Odpracovanim skolskeho roku vznika narok na 2 mesiace dovolenky (prazdniny)?

Vopred dakujem za rady.

Zdravi Noro.:rolleyes:
brčko
23.05.09,13:01
Prosim o radu:
Manzelka pracuje ako ucitelka od 1.9.2008. Termin porodu ma 8.8.2009. V skole bude pracovat do konca skolskeho roka - koniec juna 2009. Moja otazka: Ma narok na dovolenku - skolske prazdniny popripade preplatenie dovolenky? Je mozne poberat od jula matersku (6 tyzd. pred porodom) a dostat aj preplatenu dovolenku? Alebo ist na matersku az po prazdninach - sice bude poberat kratsie matersku, ale za tie prazdniny dostane plnu mzdu?
A este ak by niekto vedel poradit: Odpracovanim skolskeho roku vznika narok na 2 mesiace dovolenky (prazdniny)?

Vopred dakujem za rady.

Zdravi Noro.:rolleyes:

ak jej lekár napíše do žiadosti o materské PTP 8.8.09, tak by mala nastúpiť na MD najneskôr 27.6.09. Inak, ak by nastúpila na MD neskôr ako 6týždnov pred PTP stanoveným lekárom, a v prípade ak by porodila skôr ako je PTP, tak by sa mohlo stať, že nebude mať nárok na poberanie materského bežných 28týžnov ale len 22týždnov od skutočného pôrodu.