Elen3
05.06.09,15:01
Zdravím, viete mi niekto poradiť, ako je to s vreckovým a ostatnými vedľajšími potrebnými výdavkami / čo sa za ne považuje?/, aby nedošlo k dvojitému plneniu? Našim zamestnancom platíme 30% vreckového k stravnému k ZSC. Majú nárok na preplatenie napr. bločku za benzín alebo cestovných lístkov na MHD v zahraničí, keď sa im poskytuje vreckové? Alebo tieto sumy mám odrátať z vreckového alebo ako na to? Som v tomto začiatočník a čím viac sa o tejto téme pokúšam zistiť, tým viac som popletená. Vďaka. Elen
Gabi03
05.06.09,13:04
Vreckové ponecháš, benzín za súkromné aut a cestovné lístky si vyúčtujú vo vyúčtovaní PC.
Chobot
05.06.09,13:50
Zdravím, viete mi niekto poradiť, ako je to s vreckovým a ostatnými vedľajšími potrebnými výdavkami / čo sa za ne považuje?/, aby nedošlo k dvojitému plneniu? Našim zamestnancom platíme 30% vreckového k stravnému k ZSC. Majú nárok na preplatenie napr. bločku za benzín alebo cestovných lístkov na MHD v zahraničí, keď sa im poskytuje vreckové? Alebo tieto sumy mám odrátať z vreckového alebo ako na to? Som v tomto začiatočník a čím viac sa o tejto téme pokúšam zistiť, tým viac som popletená. Vďaka. Elen


Pravidlom je, že vreckové patrí zamestnancovi a nijako nepreukazuje jeho použitie. Na druhej strane, ak predloží nejaký bloček, treba zvážiť, či je to skutočne vedľajší výdavok na pracovnej ceste a či mu bude preplatený.

AK budeš mať pochybnosti, či je to vedľajší cest. výdavok, tak napíš a poradíme ti. Nedajú sa vymenovať všetky vedľajšie výdavky, ale môžu nimi byť napr. : parkovné, kúpa mapy mesta, kúpa odbornej literatúry pre firmu, kúpa kanc. potrieb - napr. potrebuje niečo napáliť na CD, tak mu to firma môže preplatiť, telefonát do firmy (aj keď v dnešnej dobe mobilov už toto je skoro neznámy pojem), pozvanie obchodného partnera na kávu, ....
Tinaho
22.12.09,13:25
Dobrý deň,

chcela by som sa opýtať akým kurzom mám prepočítať bloček za ubytovanie v Rumunku. Tento bloček bol priložený k cestovnému príkazu. Ďakujem.