ALDA
10.06.09,08:56
Neviem či som správne pochopila vytvorenie "vašich albumov".
Predstavovala som si tam skutočné fotografie a teraz vidím, že sa tam prikladajú aj všelijaké obrázky a tancujúce a trblietavé postavičky atď, ktorých je v inej téme neúrekom. Neviem, ale má niekto aj takého obrázky v albume?
Toto je môj pocit.
buchač
10.06.09,07:01
Neviem či som správne pochopila vytvorenie "vašich albumov".
Predstavovala som si tam skutočné fotografie a teraz vidím, že sa tam prikladajú aj všelijaké obrázky a tancujúce a trblietavé postavičky atď, ktorých je v inej téme neúrekom. Neviem, ale má niekto aj takého obrázky v albume?
Toto je môj pocit.

Keby len v jednej .................................................
Manual
10.06.09,07:07
Helenka máš pravdu. Ťažko sa ukočíruje toľký národ na Porade. Každý si to vyloží po svojom a je v tom mrníííík ako Brno.
Možno aj do svojich fyzických albumov doma si dávajú trblietavé obrázky :D:D:D a vlastné fotografie majú po šuplíkoch. :cool::rolleyes::eek:
DanielaSL
10.06.09,07:11
Heli...kukni moje albumy....ja tam mám len "môj život"....;):)
Blankake
10.06.09,08:23
Malo by sa to premenovať na "Vaše albumy vlastných fotiek"
arizona
10.06.09,09:17
Neviem či som správne pochopila vytvorenie "vašich albumov".
Predstavovala som si tam skutočné fotografie a teraz vidím, že sa tam prikladajú aj všelijaké obrázky a tancujúce a trblietavé postavičky atď, ktorých je v inej téme neúrekom. Neviem, ale má niekto aj takého obrázky v albume?
Toto je môj pocit.
Tie albumy sú "viditeľné" aj pre všetkých neregistrovaných ľudí? Takže asi preto sa ľudia boja a nemajú chuť "hodiť" svoje súkr. fotky na verejnosť. Možno by pomohlo, keby to bolo tak, aby albumy mohli vidieť "iba priatelia", ktorých máme pridaných...inak sa nám to bude v tých albumoch iba "trblietať":D:---
willma
10.06.09,09:26
musím oponovať, sama si zvolíš možnosť kto bude nakúúúkať do albumov, je to v ponuke
arizona
10.06.09,09:47