silvia64
11.06.09,17:20
Pracujem ako učiteľka v materskej škole.Môj zamestnávateľ ma zaradil do 7.kval.triedy.Mám ukončené nadstavbové štúdium na Strednej pedag.škole,odbor - učiteľstvo,smer - vychovávateľstvo.Prax -21rokov.Vraj nespĺňam kvalifikačné predpoklady.Poradíte mi?Ďakujem.
eby
12.06.09,10:12
Učiteľky MŠ, ktoré boli zamestnané k 1. 4. 2002, boli zaradené do 9. tr. s odpočtom 5 rokov, táto výnimka im ostala zachovaná, majú stredné pedagogické vzdelanie, v súčasnosti by boli zaradené v 8. tr. bez odpočtu rokov. Je to na posúdení odbornosti. Katalóg pracovných činností č. 341/2004 Z. z., kapitola 17. školstvo, pozrieť jednotlivé platové triedy.
BABYstar
13.06.09,11:59
Pre prácu v MŠ potrebuješ kvalifikáciu pedagogickej školy odbor MŠ alebo VŠ odbor predškolská pedagogika.Preto si zaradená ako nekvalifikovaná učiteľka.Odbor vychovávateľstvo nespĺňa kvalifikáciu učiteľky MŠ.
silvia64
22.09.10,15:43
Ked mam ukončené pedag.vzdelanie odbor vychovavatelstvo,nedaju sa absolvovat nejake prestupove skušky na MŠ,aby som ziskala kvalifikaciu ako učitelka v MŠ?
Sabadka
22.09.10,16:32
Učiteľky MŠ, ktoré boli zamestnané k 1. 4. 2002, boli zaradené do 9. tr. s odpočtom 5 rokov, táto výnimka im ostala zachovaná, majú stredné pedagogické vzdelanie, v súčasnosti by boli zaradené v 8. tr. bez odpočtu rokov. Je to na posúdení odbornosti. Katalóg pracovných činností č. 341/2004 Z. z., kapitola 17. školstvo, pozrieť jednotlivé platové triedy.