jaderko74
23.06.09,18:15
Chcel by som Vas poziadat o radu ako osadit dvierka na umyvacku riadu Whirpool 7556 nakolko v navode boli postupy na vstavane umyvacky s prednym panelom a tato je ovladana z vrchu . a ci je nutne aby bola doska priskrutkovany aj z vnutra .Dakujem
ondrejvla
23.06.09,16:23
Chcel by som Vas poziadat o radu ako osadit dvierka na umyvacku riadu Whirpool 7556 nakolko v navode boli postupy na vstavane umyvacky s prednym panelom a tato je ovladana z vrchu . a ci je nutne aby bola doska priskrutkovany aj z vnutra .Dakujem

Aj ja mám vstavanú umývačku v linke, dvierka odporúčam dať si vyrobiť na mieru u tej firmy, od ktorej máš kuchyňu, ale určite by som ich nepriskrutkovávala, z dôvodu reklamácie tovaru. Ale ak máš v návode, že je možné túto priskrutkovať, aj tak by som zavolala odborníka, ktorý má viac skúsenosti. A ešte niečo, ak bude nutné otvárať oboje dvierka, i tie drevené, bolo by to nepraktické.
Chobot
23.06.09,19:20
Chcel by som Vas poziadat o radu ako osadit dvierka na umyvacku riadu Whirpool 7556 nakolko v navode boli postupy na vstavane umyvacky s prednym panelom a tato je ovladana z vrchu . a ci je nutne aby bola doska priskrutkovany aj z vnutra .Dakujem

Pozrel som si tú umývačku a neviem, v čom máš problém. Ona predsa nie je ovládaná zvrchu, ale ovládanie je na vrchnej strane dvierok. To stačí dať dosku na celé dvierka a umávačku budeš ovládať tak, že pootvoríš dvierka. Pri zatvorenej umývačke nebude vidno ovládanie. Je veľa takých umávačiek.

A montážne schémy sú aj pre tvoju umývačku, určite si to mal aj priložené. Ak nie, dajú sa stiahnuť na stránke Whirpoolu (http://www.whirlpool.sk/download_sk/bi/BI_schemy_2009-1.pdf).

Musíš si nechať vyhotoviť dvierka rozmerov, ako je v schéme a nejakým spôsobom ich pripevniť na dvierka umývačky. V návode určite bude postup a spôsob.
ErikaDP
13.09.09,12:04
Prosím o názor používateľov vstavaných umývačiek:
aké skúsenosti máte s umývačkami:
a) ktoré majú predný panel viditeľný