doktor T
25.06.09,09:37
Som začiatočník a pokúšam sa robit webové stránky.Pri pokuse dat na stránku nejaký obrázok sa mi v náhlade zobrazí iba krížik s popisom.Už som skúšal s tiahnút z internetu nejaký vzorový html aj css aby som si bol istý,že je to napísané správne a robí to isté.Nedá sa mi urobit ani zagulatené rohy a pod.Prosím,poradte mi.Dakujem.
mpca
25.06.09,07:42
co tak dat link na stranku?? pripadne zdrojovy kod ako mas vlozeny obrazok?
doktor T
25.06.09,08:37
zdrojový kod mam napísany takto:
alt="stroj" /> Tento stroj mam uložený v dokumentoch obrázky,ma okolo 5 kb.
mpca
25.06.09,08:53
ehm,, jednoduchsie by bolo al by ste dali odkaz na stranku,, to by bolo rychlejsie riesenie...

Doplnim: tak velmi dolezite je to v akom adresari mate obrazok na webhostingu a nie v pocitaci...

take nepisane pravidlo pri tvorbe web stranok je ze v nazvoch suborov sa nepouzivaju medzery, diakritika a pisu sa len malymi prismenami...
viktorviktor
25.06.09,08:54
skontroluj si akými písmenami máš napísané prípony tých obrázkov čo sa ti nezobrazujú, musia byť rovnaké, buď malé alebo veľké
doktor T
25.06.09,09:27
Zatial nemam ziadnu stranku na nete.A forma pripon,medzery a ostatne veci su v poriadku.Je zaujimave,ze ked som stiahol zo stranky-interval.cz nejaky zdrojovy kod aj css napr. urobit odstavec zo zagulatenymi rohami,mne to zobrazilo z normalnymi,teda pravouhle.A tam si myslím,ze forma je urcite napisana spravne,lebo niektore ine veci napr.tvorba 3d menu mi ide tak ako ma.
domenico.office
25.06.09,11:06
zdrojový kod mam napísany takto:
alt="stroj" /> Tento stroj mam uložený v dokumentoch obrázky,ma okolo 5 kb.

Podľa chabého zadania otázky si možeme domyslieť, že cesta je zadaná zle. Kvôli lepšej prehľadnosti, webov mám uctihodný počet, si to robím tak, že mám vytvorený konkrétny adresár na danú stránku, pre všetky obrázky mám vytvorený podadresár images.

Potom časť kódu vyzerá takto ...="images/stroj.gif" alt="stroj"/>