pegasevil
03.07.09,12:39
Dobry den, mam zopar otazok ohladom zivnosti, na ktore by som potreboval odpovede a za ktore budem velmi vdacny.

Som student Ceskej vysokej skoly a chcem si zalozit zivnost na e-shop s elektronikou a vypoctovou technikou.
a) mozem aspon zo zaciatku riesit eshop bez skladu, t.j. ze jednotlivy objednany tovar dam z velkoskladu zoslat priamo na adresu zakaznika, a fakturu mu poslem samostatne(najlepsie zasielku do vlastnych ruk, aby som mal doklad o prevzati)
b) kde (SR alebo CR) budem platit zdravotne, socialne odvody a dan, ked budem mat slovensky zivnostensky list, posobisko aj trvaly pobyt na uzemi SR, ale vacsinu roka budem byvat na uzemi CR
igor1234
16.07.09,09:55
čo sa týka tých skladov tak nemám ani šajnu, odvody podľa mňa ak máš trvalý pobyt na Slovensku a slovenský ŽL tak budeš platiť tu:rolleyes:
Forsttimber
23.07.09,06:36
Caute ako je to zo zalozenim zivnosti. Da sa to urobi od nejakeho datumu? alebo kedy tam pridem tak vtedy zacina. Priklad: chcem zacat 1 septembra a pridem tam teraz je to mozne?
macula
23.07.09,06:40
Môžeš tam íst teraz a v kolónke deň začatia živnosti uvedieš 1.9.2009.
Forsttimber
26.07.09,17:08
Dakujem za odpoved a mam este jednu.

Ak uz mam ziadost na urade a zaciatok zivnosti je 1.9. mozem pred tymto datumom napr 1 tyzden prepisat auto na zivnost?

dakujem
Lianka
27.07.09,13:54
Zivnost zacina 1.9.2009. Ak chces auto zaradit do majetku "firmy", urob to az po 1.9.2009.
MatoB
27.07.09,19:04
a) mozem aspon zo zaciatku riesit eshop bez skladu, t.j. ze jednotlivy objednany tovar dam z velkoskladu zoslat priamo na adresu zakaznika, a fakturu mu poslem samostatne(najlepsie zasielku do vlastnych ruk, aby som mal doklad o prevzati)