bajo36
06.07.09,13:35
Videl som, že ohladom dedicstva su tu zaujimave temy. Mam mensi problem. Zdedil som dom po maminej smrti spolu s dvoma bratmi a sestrou. Byvam v nom uz od narodenia, surodenci sa odstahovali ked som bol maly a kazdy z nich ma svoju vlastnu rodinu a byvanie. Pred dedicskym konanim som im ponukol ze ich vyplatim (asi tak 2/3 hodnoty na co bol ohodnoteny dom) no oni ma doslova vysmiali. Starostlivost o dom je na mojich pleciach.
Este stale som student a momentalne mam financie akurat na vyplatenie jedneho z nich. Dohodnut sa s nimi je dost problematicke, ... na jednej strane ich chapem, ze by chceli co najviac, no po druhej stranke kedze nikdy nejavili zaujem a pozornost o mamu, tak som cakal najeke ustupky.

Chcel som sa spytat, ci nahodou niekto nema dobry napad ako postupovat dalej?? pripadne nejake rady coho sa mam vyvarovat, co mam urobit a ine.
Zaujimalo by ma co teraz mozu a ake su moje povinnosti voci nim.
Chobot
06.07.09,11:57
Videl som, že ohladom dedicstva su tu zaujimave temy. Mam mensi problem. Zdedil som dom po maminej smrti spolu s dvoma bratmi a sestrou. Byvam v nom uz od narodenia, surodenci sa odstahovali ked som bol maly a kazdy z nich ma svoju vlastnu rodinu a byvanie. Pred dedicskym konanim som im ponukol ze ich vyplatim (asi tak 2/3 hodnoty na co bol ohodnoteny dom) no oni ma doslova vysmiali. Starostlivost o dom je na mojich pleciach.
Este stale som student a momentalne mam financie akurat na vyplatenie jedneho z nich. Dohodnut sa s nimi je dost problematicke, ... na jednej strane ich chapem, ze by chceli co najviac, no po druhej stranke kedze nikdy nejavili zaujem a pozornost o mamu, tak som cakal najeke ustupky.

Chcel som sa spytat, ci nahodou niekto nema dobry napad ako postupovat dalej?? pripadne nejake rady coho sa mam vyvarovat, co mam urobit a ine.
Zaujimalo by ma co teraz mozu a ake su moje povinnosti voci nim.