habibinka
09.07.09,10:46
Dobry den.
mam maly problem a potrbovala by som poradit.Asi pred 1.5mes.som kupila auto s autobazaru(predajca bol pan ktory obchoduje s autami,ale predava auta ako sukromna osoba)Ten pan mi povedal,ze auto je v dobrom stave,karoseria je dobra a motoricky tiez(na vek vozidla r.v"1998)A vsak po niekolych dnoch sme zistili ze zadne brzdy treba opravit,vodna vana praskla,predne brzdy,stierace neboli dobre,el.okna,elektrika bola spalne(to vsetko uz som opravila).Nadalej vsak tiekol olej.isla som k mechanikovi do Fiatu(moje auto je Lnacia Y a opravuju to v Fiate).Povedal mi ze je siemring zly.brzdove kotuce,katalyzator a celkovo motor je vo velmi zlom stave ze to treba vsetko povymienat.Poradil mi aby som radsej auto vratila predajcovi.Skusala som volat niekolko krat predajcovi no ten sa nehlasi,poslala som mu aj sms,ze auto malo velke skryte vady,a ze auto mozem vratit spat.Mozete mi poradit prosim aka je lehota dana na vratenie auta?Bolo mi povedana ze 6.mes.Neviem v tomto obore chodit tak preto vas prosim o radu
DušanČ
09.07.09,11:10
Ak sa s ním nedá skontaktovať, resp. dohodnúť, je to dôvod na podanie trestného oznámenia za podvod. Ide len o to, či máš v zápise o prevzatí vozidla uvedené, že auto je v dobrom technickom stave bez závad takého charakteru, ktoré by bránili jeho riadnemu používaniu. Ak nie, bude to ťažšie, aj keď by mohlo stačiť potvrdenie autoservisu o skutočnom technickom stave.
dana9
09.07.09,11:26
Ahoj, dolezite je znenie zmluvy, pripadne textu na preberacom protokole, ake je napisane vyssie. Od neho zavisi za co dotycny predavajuci zodpoveda.

Ak je tam napr. formulacia, ze vozidlo kupujes ako stoji a lezi, tak je zle

V zasade vsak plati, ze predavajuci zodpoveda za vady ktore ma vec v case predaja, navyse, ak si vozidlo kupovala ako fyzicka osoba, tak ti na vozidlo poskytuje aj zaruku.
Cim skor to zacnes riesit, vratane oznamenia o odstupeni od zmluvy, tym lepsie,