kvakkvak
12.07.09,17:19
Dobry den, cely den hladam informacie a nenasla som ich. som studentka VS, som v 3. mesiaci a neviem ci mam narok ako studentka na materske alebo iny prispevok.zamestnana zatial nie som.som aj diabeticka, bude to tiez nejak zohladnene?Je rozdiel ci som slobodna alebo vydata?Ak mi viete odpovedat dakujem vopred.
Chobot
12.07.09,19:26
Dobry den, cely den hladam informacie a nenasla som ich. som studentka VS, som v 3. mesiaci a neviem ci mam narok ako studentka na materske alebo iny prispevok.zamestnana zatial nie som.som aj diabeticka, bude to tiez nejak zohladnene?Je rozdiel ci som slobodna alebo vydata?Ak mi viete odpovedat dakujem vopred.

Na materské nárok asi nebudeš mať, to by si musela byť nemocensky poistená najmenej 270 dní v posledných 2 rokoch (dobrovoľne si asi poistená nebola, že?)

Ale budeš mať nárok na rodičovský príspevok, ktorý je okolo 158 EUR.

To, že si diabetička na to vplyv nemá. Tiež je jedno, či si slobodná alebo vydatá. Ak ale nemáš príjem v určitej výške, budeš mať nárok na rôzne sociálne príplatky, presne ti povedia na príslušnom úrade práce a soc. veci. Pozri aj sem

http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=39&etype=-1&aid=846

, dá ti to aspoň prehľad, čo by si mohla žiadať v soc. núdzi. Priznanie soc. príspevkov závisí od príjmu a rodinných pomerov, preto sa ti teraz nedá povedať, či máš nárok alebo nie.
Xanti
12.07.09,19:43
Dobry den, cely den hladam informacie a nenasla som ich. som studentka VS, som v 3. mesiaci a neviem ci mam narok ako studentka na materske alebo iny prispevok.zamestnana zatial nie som.som aj diabeticka, bude to tiez nejak zohladnene?Je rozdiel ci som slobodna alebo vydata?Ak mi viete odpovedat dakujem vopred.