Suraz
13.07.09,16:42
Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť v situácii, ktorá sa mi stala?

Som zamestnankyňou v štátnej službe, pracujem v kancelárii. Upratovačka pri upratovaní chcela vytrieť podlahu za skriňou. Ja som jej povedala, že skriňa je ľahká a dá sa odsunúť. Spoločne sme ju odsunuli. Musím podotknúť, že vytrieť za skriňou chcela upratovačka a nie ja. Následne upratovačka z kancelárie odišla a ja som pokračovala vo svojej práci. Činnosť, ktorú potom vykonávala upratovačka som už ďalej nesledovala, až do chvíle, keď som počula, že tá skriňa asi padne. Snažila som sa vyhnúť, keďže som sedela chrbtom od skrine. No táto ma i tak zasiahla na pravú ruku a nohu. Následne som odišla na lekárske vyšetrenie. Keď som sa vrátila technik BOZP hovoril o pracovnom úraze. Bola som na PN, keďže som podstúpila chirurgický zákrok. Následne ma technik BOZP informoval o tom, že sa nejedná o služobný úraz, ale o mimoslužobný. Je posúdenie tohto úrazu správne? Vie mi niekto poradiť?
Ďakujem
karol.za
13.07.09,22:11
Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť v situácii, ktorá sa mi stala?

Som zamestnankyňou v štátnej službe, pracujem v kancelárii. Upratovačka pri upratovaní chcela vytrieť podlahu za skriňou. Ja som jej povedala, že skriňa je ľahká a dá sa odsunúť. Spoločne sme ju odsunuli. Musím podotknúť, že vytrieť za skriňou chcela upratovačka a nie ja. Následne upratovačka z kancelárie odišla a ja som pokračovala vo svojej práci. Činnosť, ktorú potom vykonávala upratovačka som už ďalej nesledovala, až do chvíle, keď som počula, že tá skriňa asi padne. Snažila som sa vyhnúť, keďže som sedela chrbtom od skrine. No táto ma i tak zasiahla na pravú ruku a nohu. Následne som odišla na lekárske vyšetrenie. Keď som sa vrátila technik BOZP hovoril o pracovnom úraze. Bola som na PN, keďže som podstúpila chirurgický zákrok. Následne ma technik BOZP informoval o tom, že sa nejedná o služobný úraz, ale o mimoslužobný. Je posúdenie tohto úrazu správne? Vie mi niekto poradiť?
Ďakujem