Viki
03.08.05,12:33
Ahojte poraďáci :)

Aj keď je už dosť sucho a huby nerastú tak ako v predchádzajúcich dvoch týždňoch otváram debatu na hubársku tému. Budem rada (aj pre budúcnosť), keď sa táto debata rozprúdi....

Na začiatok dám do pozornosti stránku o hubách - je tam: mykologická poradňa, diskusie, články o hubách, atlas húb, fotogaléria i aktuálny výskyt húb.... atď, atď
www.nahuby.sk (http://www.nahuby.sk)

Tak ako hubári? Ideme na to? :)

Priložím pár obrázkov z poslednej hubačky v sobotu pri Sološnici na Záhorí.
(Snáď sú tie huby dobre pomenované-ak nie, opravujte!!!)

[ Som fotograf začiatočník - ospravedlňte zhoršenú kvalitu snímok ;)
...a ďalšia vec, som zvedavá ako ich vložím sem, ja len dúfam, že budú priložené v správnej veľkosti a neroztiahnu vám obrazovky :D ]

Prajem pekný deň
Viera
rosemary
03.08.05,10:52
Vierka, moja najoblúbenejšia je vatovec obrovský, u nás rastú, tiež som zo Záhoria.
Jara
03.08.05,11:26
Tie zábery sú krásne, ale aj tak si myslím, že teraz keď neprší tak asi budú veľmi červivé ak rastú...
Inak aj ja vatovec zbožňujem a podarilo sa mi nájsť ho len 2x v živote.
rosemary
03.08.05,11:47
Stačí aj raz v živote, zážitok to nenahraditeľný
tonkat
03.08.05,12:13
A kde sú názvy tých húb? Ja ich tam nemám!!
Viki
03.08.05,12:19
Vierka, moja najoblúbenejšia je vatovec obrovský, u nás rastú, tiež som zo Záhoria. Aj ja ho mám rada, ale vlastne ja mám rada všetky jedlé huby, vo všetkých možných úpravách...
Vatovec sa nám podarilo najsť len 3x aj to len také menšie...
Ja síce zo Záhoria nie som, len na huby tam chodím... snáď sa niekedy stretneme v lese :)
janka37
03.08.05,12:21
A kde sú názvy tých húb? Ja ich tam nemám!!
Je to zaujímavé, ale zobrazia sa ako názvy príloh, len keď si tému otvoríš ako neprihlásený užívateľ. http://www.porada.sk/images/icons/icon12.gif
Viki
03.08.05,12:22
Tie zábery sú krásne, ale aj tak si myslím, že teraz keď neprší tak asi budú veľmi červivé ak rastú...