ria12
22.07.09,21:53
Zdravím
Prosím možete mi niekto poradiť? 1 rok som študovala na jednej VŠ a poberala tam soc. štipendium. Potom som túto školu nechala a začala študovať na druhej, na druhom konci republiky. Tu som poberala soc. štipko 2 roky. Teraz idem do 3. ročníka a vraj už nemám naň nárok. Že iba 3 roky sa može poberať na 1. stupni. Veď je to iná škola, úplne iný študijný program a Bc. urobím v trvaní 3. rokov. Nechápem to. To sa mi tie školy zrátajú? Ak máte niekto info., dajte vedieť. Ďakujem
Xanti
22.07.09,19:57
Prekračuješ dobu štúdia, preto nemáš nárok na štipko a dokonca záleží od školy ale môžu Ti dať zaplatiť ten jeden rok navyše.
A áno čas na školách sa zrátavá. Už nie sú tu tie časy ked sa v pohode študovalo 9 rokov 5 ročná škola. :D
ria12
22.07.09,20:01
Tá posledná veta o čom? Ja som chodila na architektúru a prešla som na techniku. Nemienim ju študovať 9 rokov. Si strašne vtipná, pá
Xanti
22.07.09,20:03
Tá posledná veta o čom? Ja som chodila na architektúru a prešla som na techniku. Nemienim ju študovať 9 rokov. Si strašne vtipná, páVieš čo moja pekná, tá posledná veta je o tom čo bolo pred týmto zavedeným systémom, pred spoplatňovaním štúdia.

Vysvetlila som Ti ako toje a toto je namiesto podakovania? Aj nabudúce sa Ti tu budem snažiť pomôcť ak budeš mať problém.
Pekný večer prajem.
ria12
22.07.09,20:19
Ďakujem Ti veeelmi pekne za Tvoje vysvetlenie. Tú poslednú vetu som cítila ako facku. Akoby som ja bola nejaký debil a príživník či čo. Toto nebolo seriózne. Ak si sa chcela ukázať aká si vtipná, na to sú iné fóra.To keď každému takto pomáhaš, nech sa Ti to 1000x vráti. A ďakovala som už v otázke ak si si nevšimla. Na seba si strašne citlivá ale o druhých nedbáš. Pá, pa.
veronikasad
22.07.09,20:24