Kes0
29.07.09,23:23
Ahojte,
mame na dome naplanovany dom so strechou s nizkym sklonom (pod 7 stupnov) takze na to ziadna krytina nemoze ist. Ako alternativu nam ponukli bud plech alebo asfaltove pasy. Vie mi niekto vysvetlit vyhody/nevyhody ?
Zatial nam len bolo povedane ze asfaltove pasy su lacnejsie a ze plech je neprijemny z pohladu hlucnosti ked prsi. Vie niekto o tom viac ?

dakujem
milossss
04.08.09,11:08
a co tak zelena strecha?? extenzivna?
Kes0
04.08.09,11:48
priznam sa ze ja neviem, ja som uplny laik a nejak neviem ani najst rozumne podklady k tematike. Takze neviem vobec ci taka alebo onaka strecha. Ved ani neviem hlavne rozdiely medzi asfaltovymi pasmi a plechom
ciners
04.08.09,12:03
http://www.stavebne-tabulky.sk/strechy_rozdelenie_kap.htm

skus sa tuto pohrabat v tych pdfkach
Este je dobra kniha atlas striech, ale stoji okolo 30eur, to skor keby mas moznost ju v nejakej kniznici pozriet
legolas
04.08.09,19:18
... ja Ti radím plechové zakrytie a neboj sa, že ak prší tak ta strecha je hlučná, ja by som skôr povedal, že je to príjemné zaspávanie. Práve teraz keď Ti píšem tieto riadky tak u nás leje nie prší a je to príjemné:)
220870
04.08.09,19:31
Zaujímavá a veľmi užitočná tabuľka.Diki za tip.
AndrejG
04.08.09,20:37
Ja mam plech a pocujem ho iba ked je fakt silna burka/lejak. Ale nieje to vobec neprijemne, prave naopak, zvuk je rovnaky ako pri inej krytine. Ale ja mam 30cm izolacie, a medzi nou vzduchovu medzeru, takze to ciastocne pomaha urcite.
Milan.Žiška
05.08.09,05:10
Súhlasil by som s plechom. Podmienkou by malo byť kvalitné prevedenie. Dobre si pozrieť detalily striech s plechovou krytinou.
www.caddetaily.cz
hlavne detaily klampiarskych konštrukcií ( vo vzťahu k malému sklonu musia byť OK aby nezatekalo).
bupi
05.08.09,12:06
My mame tiez plech, zvuk je prijemny, vobec nevadi, rovnako ako tu pisal niekto predomnou.Plech ma aj rozne tvary, aj podobne skridle. Existuje aj alternativa hlinikova krytina.
didushik
11.08.09,04:56