mikromel
03.08.09,08:00
Zdravim.
Nedavno som sa dostal k bytu v panelaku a mam v plane ho kompletne prerobit. Kedze predpokladam ze to bude financne narocne, rad by som co sa da porobil svojpomocne. Zial mi k tomu chybaju znalosti (a schopnosti). Vo forach sa mi podarilo najst par informacii k prerabaniu jadra, ale to je asi tak vsetko.

Vedel by mi stym niekto pomoct? Potreboval by som viac informacii k tomu co treba robit, ako to robit, v akom poradi, casova narocnost a co z toho zvladne aj laik. Cize taky mensi manual (v klude aj obsiahlejsi :P )

vdaka
fonzerelli
03.08.09,08:36
Zaoberám sa interiérovým designom, rád Vám poradím v riešení Vášho interiéru.
Svojpomocne môžete vybúrať jadro, stavebné, vodoinštalačné a elektroinštalačné práce by som nechal na odborníka.V prípade spôsobenia nejakej škody by bola zodpovedná firma, ktorá vám realizuje prerábku.Realizácia kúpeľne na kľúč trvá zvyčajne 10-14 dní, podľa náročnosti kúpelne.
Ak sa chcete spýtať viac vecí ohľadom prerábok a rekonštrukcií, kontaktujte ma na
creation.design@zoznam.sk
mikromel
03.08.09,11:03
vdaka za odpoved.

s interierom asi budem potrebovat pomoct, ale to az ked bude byt v lepsom stave.

Momentalne su spravene plastove okna v 2 izbach a dalsie by mali byt tento mesiac. potom by som sa najradsej pustil do elektriky, ale niesom si isty ci je to vobec nutne (ale ked uz sa preraba tak nech vsetko). Navyse som cital ze sa drazky dlhsie ako 30cm nesmu (alebo by sa nemali..) robit do nosnych panelov. Tak by tu bola moznost kable tahat v spojoch panelov. niekde na internete som aj nasiel fotky ako to takto niekto riesil a vyzeralo to fajn. Co ale so starymi kablami? vytrhat, zasadrovat, popripade sa daju vymenit? Kedze sa uz bude robit poriadny bordel tak by som poriesil aj posunutie dveri a prerabku jadra. nakoniec vyrovnat steny a podlahy, polozit podlahy, urobit stierku a malovku a zariadit nabytok.