betka
06.08.09,20:04
Prosím o pomoc. Som maxi tlk v tejto oblasti:o

Vypracovávam ELDP, nové po vrátení zo SP, kedze som tvrdohlavá a radšej študujem cez Košice, a nespýtam sa na rovinu:......

Zamestnanec bol na PN: jun/20xx nemoc dni 11, z toho 15 dni kalend.nemocí
júl/20xx 19 dni, z toho kalend. 25, teda do 1.7-25.7

Teraz sa nepohnem, čo ďalej. Prvých 10 dní preplaca zamestnávatel, kolko dní mám dať, ja neviem....som kakauko:
Obdocie dochodkového poistenia
VZ vrátane preplatenej PN za prvých 10 dní
VZ počas vylúčených dob - tu čo??

Kal. dni vylúč.dob (vypisuje mi 15, mne vychádza 20)

Ako sa v tomto dokážete vyznať????
abel
06.08.09,19:05
Prosím o pomoc. Som maxi tlk v tejto oblasti:o

Vypracovávam ELDP, nové po vrátení zo SP, kedze som tvrdohlavá a radšej študujem cez Košice, a nespýtam sa na rovinu:......

Zamestnanec bol na PN: jun/20xx nemoc dni 11, z toho 15 dni kalend.nemocí
júl/20xx 19 dni, z toho kalend. 25, teda do 1.7-25.7

Teraz sa nepohnem, čo ďalej. Prvých 10 dní preplaca zamestnávatel, kolko dní mám dať, ja neviem....som kakauko: V kolónke kalendárnych dní vylúčiteľných dôb uvádzaš len dni od 11 dňa trvania PN, za prvých 10 dní má zamestnanec poskytovanú náhradu príjmu
Obdocie dochodkového poistenia
VZ vrátane preplatenej PN za prvých 10 dní Náhrada príjmu nevstupuje do vymeriavacieho základu, neodvádzajú sa z toho odvody.
VZ počas vylúčených dob - tu čo?? tu nič

Kal. dni vylúč.dob (vypisuje mi 15, mne vychádza 20) Uveď bližšie, či od toho júna do 25. júla bola tá istá PN. Ešte je dôležité, ako ju máš zavedenú v dochádzke, či ako pokračovanie z predošlého mesiaca.

Ako sa v tomto dokážete vyznať????
skús pozrieť tento návod, napr. na strane 9