jaro581
13.08.09,15:22
Manželka pracuje ako učiteľka v MŠ už bezmála 30 rokov.Minulý rok sme sa presťahovali do Tomašikova pri Galanta a chcela si naisť prácu niekde blízko bydliska,ale škôlky čo sú v okolí sú maďarské.Je s toho nešťastná.Každé ráno cestuje do Bratislavi za prácou ,ktorú miluje.Navrhoval som jej aj zmenu povolania,ale o tom nechce ani počuť.Preto by ma zaujimalo v akom jazyku robia prípravy.Čo na to jazykoví zákon,lebo jeden fakt je ten že sme rozprávali s učiteľkami,riaditeľkami a slovenský jazyk im pravdupovediac moc nešiel.Chcel by som vedieť váš názor na túto problematiku.
alaya1
13.08.09,13:59
Ak je to materska skola s vyucujucim jazykom madarskym, tak urcite je vsetko v tom jazyku. Aj pripravy. Ak manzelka neovlada tento jazyk, pripadne v nom nestudovala odbornost, musi si najst nieco ine.
No zavadzat tu zase tie chulostive temy sa mi nezda dost rozumne.:mad:
jaro581
13.08.09,15:15
;);)Ja som nechcel rozpútať národnostný problem,ale sme na Slovensku a keď susedov syn ktorý chodí do škôlky u nás ,pri rozhovore nerozumie ani slovo ,tak si osobne myslím že to už problém je.Mimochodom susedov mám fantastických.
vulxy
13.08.09,16:42
Manželka pracuje ako učiteľka v MŠ už bezmála 30 rokov.Minulý rok sme sa presťahovali do Tomašikova pri Galanta a chcela si naisť prácu niekde blízko bydliska,ale škôlky čo sú v okolí sú maďarské.Je s toho nešťastná.Každé ráno cestuje do Bratislavi za prácou ,ktorú miluje.Navrhoval som jej aj zmenu povolania,ale o tom nechce ani počuť.Preto by ma zaujimalo v akom jazyku robia prípravy.Čo na to jazykoví zákon,lebo jeden fakt je ten že sme rozprávali s učiteľkami,riaditeľkami a slovenský jazyk im pravdupovediac moc nešiel.Chcel by som vedieť váš názor na túto problematiku.

ja teda neviem:confused:a nato ste prisli az teraz???ze bude s tym problem....
alaya1
14.08.09,06:07