Bambi23
19.08.09,08:15
Ahojte, potrebovala by som poradit ako vypocitat odstupne zamestnancovi, ktory pracuje ako vratnik, jeho zarobok zalezi od toho kolko sluzieb si mesacne vezme, takze je to kazdy mesiac ine. Poslednym 5 mesiacov je na PN-ke a ked nastupi dohodli sme sa, ze ukoncime s nim PP. Ma narok na 2-mesacne odstupne, z coho a ako mu to vyratam kedze posledne mesiace bol na PN a tym padom nemal ziadny prijem?

Dakujem za radu.
Tweety
19.08.09,06:23
Ahojte, potrebovala by som poradit ako vypocitat odstupne zamestnancovi, ktory pracuje ako vratnik, jeho zarobok zalezi od toho kolko sluzieb si mesacne vezme, takze je to kazdy mesiac ine. Poslednym 5 mesiacov je na PN-ke a ked nastupi dohodli sme sa, ze ukoncime s nim PP. Ma narok na 2-mesacne odstupne, z coho a ako mu to vyratam kedze posledne mesiace bol na PN a tym padom nemal ziadny prijem?

Dakujem za radu. § 134 ZP
(2) Rozhodujúcim obdobím je kalendárny štvrťrok predchádzajúci štvrťroku, v ktorom sa zisťuje priemerný zárobok. Priemerný zárobok sa zisťuje vždy k prvému dňu kalendárneho mesiaca nasledujúceho po rozhodujúcom období používa sa počas celého štvrťroka, ak tento zákon neustanovuje inak.

(3) Ak zamestnanec v rozhodujúcom období neodpracoval aspoň 22 dní alebo 170 hodín, používa sa namiesto priemerného zárobku pravdepodobný zárobok. Pravdepodobný zárobok sa zistí zo mzdy, ktorú zamestnanec dosiahol od začiatku rozhodujúceho obdobia, alebo zo mzdy, ktorú by zrejme dosiahol.

Keby si trošku pohľadala, odpovede, by si určite našla, takáto otázka tu už bola riešená niekoľkokrát.
Bambi23
19.08.09,06:43