alekna
25.08.09,15:01
Dobrý deň,
som začiatočník v účtovaní lekárne a chcem sa opýtať, či musím nahrávať príjem na sklad v Pohode, keď si ho nahráva magistra v lekárni do NRSYS a dáva mi príjemky k faktúram.:confused:
Ďakujem
Marianna01
25.08.09,13:24
nemusíš, ak ona vie urobiť vo svojom systéme príjemky, výdajky, skladové karty, nemusíš to robiť 2x. Je len dôležité, aby to bolo urobené, nie v akom softe
alekna
26.08.09,04:26
Ďakujem pekne, už som sa bála.
alekna
26.08.09,06:13
nemusíš, ak ona vie urobiť vo svojom systéme príjemky, výdajky, skladové karty, nemusíš to robiť 2x. Je len dôležité, aby to bolo urobené, nie v akom softe
__________________
a teda nahrám si len fa. s konečnou sumou a rovno na 504...?
Marianna01
26.08.09,07:42
ano, ty len zaúčtuj faktúru na 50x + príp. analytika
alekna
26.08.09,11:17
Ďakujem, lebo som si nebola istá.
alekna
08.09.09,08:17
A ešte jedna otázočka,
sklad v lekárni treba viesť spôsobom A alebo B???
Nemám v tom jasno vôbec. Vychádza mi že B, kedže ja dávam tovar rovno na 504, ale nie som si istá a interná smernica žiaľ nie je. A asi budem ja, kto je bude robiť.

Vďaka
DušanČ
08.09.09,08:41
A ešte jedna otázočka,
sklad v lekárni treba viesť spôsobom A alebo B???
Nemám v tom jasno vôbec. Vychádza mi že B, kedže ja dávam tovar rovno na 504, ale nie som si istá a interná smernica žiaľ nie je. A asi budem ja, kto je bude robiť.

Vďaka

Ak účtuješ faktúru za tovar na 504, tak už nemáš inú možnosť len viesť zásoby spôsobom B. Robím 2 lekárne a tiež som sa priklonil k spôsobu B, pretože pri A-čku by bolo veľmi problematické načas dostávať doklady a bolo by to aj neprimerane prácne, vzhľadom na kvantum dokladov. Lekárne často realizujú aj individuálne objednávky klientov, keď nemajú momentálne tovar na sklade, takže často od jedného dodávateľa sú denne aj 3 faktúry. Dosť práce dá aj nahratie týchto fa a keď si prestavím, že ku každej fa by bola aj príjemka, tak by to bolo zdvojnásobenie práce. Jednoznačne sa prikláňam k spôsobu B.
alekna