Fero11
26.08.09,07:09
Navstevujem TU v kosiciach, popisem blizsie moj problem.
Do skoly som nastupil ako denny student v 2006/7. Bohuzial prvi rok sa mi nepodaril spravit cely a mal som malo kreditov, aby ma vzali do druhaku, tak som si musel dat vystup a znova nastup.
Takze potom som v 2007/2008 bol zase prvak. Tento rok bol uz uspesny a do druhaku som uz isiel ako externy student to bol rok 2008/9, na pocudovanie :) tiez som ho uspesne ukoncil, teraz by som chcel ist do tretieho rocnika, ale kazdy student dostal mail

VYZVA NA UHRADU SKOLNEHO ZA AKADEMICKY ROK 2009/2010

Vazena kolegyna, vazeny kolega,

student, ktory studuje v dennej forme alebo v nespoplatnenej
externej forme studia, je povinny uhradit rocne skolne za:

a) studium studijneho programu dlhsie, ako je jeho standardna
dlzka (§ 92 ods. 6 a § 113a, ods. 7 az 12 zakona c. 131/2002 Z.z.
o vysokych skolach a o zmene a doplneni niektorych zakonov
v zneni neskorsich predpisov),

b) studium druheho a dalsieho studijneho programu pri subeznom
studiu (§ 92 ods. 5 zakona).

Ak sa na Vas v akademickom roku 2009/2010 povinnost uhradit skolne
za nadstandardnu dlzku studia alebo za subezne studium nevztahuje,
povazujte tuto vyzvu za bezpredmetnu.

Ak sa na Vas v akademickom roku 2009/2010 povinnost uhradit skolne
za nadstandardnu dlzku studia alebo za subezne studium vztahuje,
v sulade s ustanoveniami § 12 ods. 6 a 7 Statutu Technickej
univerzity v Kosiciach a cl. I ods. 3 Prikazu rektora c. 6/2008
"Vyska skolneho a poplatkov spojenych so studiom v akademickom
roku 2009/2010"

uhradte rocne skolne pred zapisom na akademicky rok 2009/2010

a pri zapise predlozte doklad o zaplateni. Student, ktory neuhradi
skolne v stanovenom termine a ktoremu nebol povoleny odklad platby
v zmysle ust. §-u 92, ods. 16 zak. c. 131/2002 Z.z. o vysokych skolach
a o zmene a doplneni niektorych zakonov v zneni neskorsich predpisov
a o zmene a doplneni niektorych zakonov, v nadvaznosti na ust. §-u 12,