mucha.1982
27.08.09,11:53
Prosím poradte.Pracujem ako zateplovač budov na živnosť pre iného živnostníka.Odkedy som pri nom zamestnany tak ma vyplatil raz aj to mizerných 700 eur po dokončení prvej stavby. Odvtedy sme dokončili dalšie 3 no peniaze ani Faktúru som nevidel. Vlastnim osvedčenie na vykonávanie tejto prace no nechce mi ho vratit. Poradte nejaku zmluvu ked chcem ostat pri nom dalej ,alebo ako dostanem od neho to moje osvedčenie. Vdaka.
Stanislav 1975
27.08.09,09:56
Prosím poradte.Pracujem ako zateplovač budov na živnosť pre iného živnostníka.Odkedy som pri nom zamestnany tak ma vyplatil raz aj to mizerných 700 eur po dokončení prvej stavby. Odvtedy sme dokončili dalšie 3 no peniaze ani Faktúru som nevidel. Vlastnim osvedčenie na vykonávanie tejto prace no nechce mi ho vratit. Poradte nejaku zmluvu ked chcem ostat pri nom dalej ,alebo ako dostanem od neho to moje osvedčenie. Vdaka.

:eek::eek::eek:-a prečo chceš pri ňom ostať ďalej,keď ti neplatí???:eek::eek::eek:-ja by som sa spakoval a išiel kade ľahšie, alebo dokedy chceš robiť zadarmo?:confused:
Stanislav 1975
27.08.09,09:57
Prosím poradte.Pracujem ako zateplovač budov na živnosť pre iného živnostníka.Odkedy som pri nom zamestnany tak ma vyplatil raz aj to mizerných 700 eur po dokončení prvej stavby. Odvtedy sme dokončili dalšie 3 no peniaze ani Faktúru som nevidel. Vlastnim osvedčenie na vykonávanie tejto prace no nechce mi ho vratit. Poradte nejaku zmluvu ked chcem ostat pri nom dalej ,alebo ako dostanem od neho to moje osvedčenie. Vdaka.

Akože ti nechce vrátiť to osvedčenie???Vidíš,že je nespolahlivý a s ním chceš spolupracovať?:mad::mad::confused:
Chobot
27.08.09,10:07
Prosím poradte.Pracujem ako zateplovač budov na živnosť pre iného živnostníka.Odkedy som pri nom zamestnany

Tak si živnostník alebo si zamestnaný? AK si živnostník, tak máš viac možností slobodnéhorozhodovania, než si myslíš. AKú máte medzi sebou zmluvu?