J?liab
27.08.09,20:48
Začíname podnikať s predajom mäsa, rýb a hydiny. Mám problém s vypracovaním prevádzkového poriadku, pomôžete mi prosím, alebo poradíte kde ho nájdem. Tiež prosím o rady čo je ešte potrebné v začiatkoch a ako to je z dovozom mäsa zo zahraničia. Ďakujem.
lenkak
27.08.09,19:24
J?liab
28.08.09,05:59
Ďakujem určite to použijem.
J?liab
30.08.09,18:38
Dobrý deň, ešte by som Lenka poprosila o radu ako začať viesť účtovníctvo, čo je potrebné v začiatkoch. Mám skúsenosti s účtovnícve, ale úplne v inej oblasti ako je podnikanie. Pracujem ako účtovníčka v škole. Toto podnikanie začína manžel a snážím sa mu pomáhať. Už vopred ďakuje, Júlia.
lenkak
30.08.09,19:02
J?liab
07.09.09,13:57
Ahoj Lenka. Ďakujem za za radu, niečo som si tam už aj našla. Len som sa chcela spýtať konkrétne. Manžel má živnosť id 1.9. 2009, no už predtým nakupoval zariadenie do predajne s mäsom. Chcem sa spýtať ako začať s peňažným denníkom a pokladňou. Zatiaľ nakupuje všetko v hotovosti. Môže dať napríklad vklad do pokladne pred 1.9.2009. Júlia.
lenkak
07.09.09,18:54
áno môže dať vklad.
J?liab
08.09.09,15:46
Lenka ďakujem za ochotu mi poradiť. Začínam od nuly,tak som za každú radu vďačná. Júlia.
MartinKu
30.03.10,17:50
Ahoj Lenkak.
prečítal som toho veľa už tu na porade ale zjavne nie dosť. o HACCP teda hygiene, veterinároch ... na potravinársky kódex som sa však ZATIAĽ nedostal.
Mam špecifický prípad. Je to vlastne dovoz potravín konkrétne mäsa a mäsových výrobkov buď zo zahraničia alebo z veľkoobchodov v rámci SR! Keďže mám potencionálnych zákazníkov po dovoze tovaru, tak sa chcem spýtať, či priamo zriaďovať predajňu (zatiaľ málo financií) alebo stačí po dovoze do miesta určite jednoducho im tovar predať alebo doviesť domov.
Vlastním úžitkové motorové vozidlo do 3,5t pred začatím bude samozrejme plne vybavené novým chladiarenským zariadením. Živnosť som zatiaľ nezaložil ... ide to pomaly. Som vyučený obchodník.. teda prax v obchode , účtovníctvo,.....