lorelei
28.08.09,16:20
Ako je to prosim vas zajtra s obchodmi a vobec velkymi nakupnymi strediskami? Konkretne aj IKEA? Je sviatok, a teraz neviem, ci su otvorene alebo zatvorene obchody. Dik za info.
Blankake
28.08.09,14:26
Keďže IKEA má otvorené bežne aj v nedeľu, mali by mať zajtra normálne otvorené.
Otváracie hodiny (IKEA v Blave):
Otvorené 7 dní v týždni!
Po - ne: 10.00 - 22.00
lorelei
28.08.09,14:37
No tiez som bola na ich stranke, len som chcela ist na istotu :). Dik. A podla vas vo velkoskladoch je otvorene? Lebo nemam kontakt na nich, tak neviem v BA, ako bude platit zajtra ten sviatok.
buchač
28.08.09,15:52
Ako je to prosim vas zajtra s obchodmi a vobec velkymi nakupnymi strediskami? Konkretne aj IKEA? Je sviatok, a teraz neviem, ci su otvorene alebo zatvorene obchody. Dik za info.

:---:---:---:---:D:D:D:D:D:D:D

Tak toto dať prečítať manželke , to by bola reakcia , ja som proti tomu začiatočník .........;):rolleyes::cool:

Kurňa , si kedy videla veľké nákupko zatvorené .....:confused::confused::confused:

Veľkonočný pondelok
1. a 2. sviatok vianočný
Nový rok

a pome Gábor do roboty .....:eek::eek::eek:
veronikasad
28.08.09,15:59
Ako je to prosim vas zajtra s obchodmi a vobec velkymi nakupnymi strediskami? Konkretne aj IKEA? Je sviatok, a teraz neviem, ci su otvorene alebo zatvorene obchody. Dik za info.
29. august nepatrí medzi dni vymenované v § 94 odst. 5 Zákonníka práce :

(5) V dňoch 1. januára, vo Veľkonočnú nedeľu, 24. decembra po 12.00 hodine a 25. decembra nemožno zamestnancovi nariadiť ani s ním dohodnúť prácu, ktorou je predaj tovaru konečnému spotrebiteľovi vrátane s ním súvisiacich prác (ďalej len "maloobchodný predaj") s výnimkou maloobchodného predaja podľa prílohy č. 1a; ustanovenia odseku 3 písm. f) a odseku 4 sa v týchto prípadoch nepoužijú.
andreaS
28.08.09,16:52