Danulka40
13.09.09,13:35
Potrebujem poradit, pracujem ako pokladnicka v tescu., robia nam kontr, nakuoy., poslu nejakeho zamestnanca, alebo aj cidzieho, a nakladu mu do vozika, rozne veci, a daktore vymenia, ci skryju, vymenia stitky, obaly a tak rozne. Mame z toho stresy, lebo pri viacerych zlych kontr. nakupov bude vypoved.
Uz neviem, kde vsade pozriet, kazdu krabicku otvaram. Minuele som nepostrehla, ze bol na knihe vymeneny obal, aj som knihu, otvorila vypadla pohladnica., aj som porovnala nadpis, ale bola som taka unavena, lebo to bolo na konci smeny., ze som si to nevsimla, ze palenka bola vymena, to som si vsimla, ale na damskych trickach zas bol stitok detske tricko, tak som mala pohovor u veducej, ktorej sa zacinam velmi bat., Ma s tym niekto skusenosti, na co si mam davat najviac pozor? dakujem
Halli
13.09.09,12:18
Potrebujem poradit, pracujem ako pokladnicka v tescu., robia nam kontr, nakuoy., poslu nejakeho zamestnanca, alebo aj cidzieho, a nakladu mu do vozika, rozne veci, a daktore vymenia, ci skryju, vymenia stitky, obaly a tak rozne. Mame z toho stresy, lebo pri viacerych zlych kontr. nakupov bude vypoved.
Uz neviem, kde vsade pozriet, kazdu krabicku otvaram. Minuele som nepostrehla, ze bol na knihe vymeneny obal, aj som knihu, otvorila vypadla pohladnica., aj som porovnala nadpis, ale bola som taka unavena, lebo to bolo na konci smeny., ze som si to nevsimla, ze palenka bola vymena, to som si vsimla, ale na damskych trickach zas bol stitok detske tricko, tak som mala pohovor u veducej, ktorej sa zacinam velmi bat., Ma s tym niekto skusenosti, na co si mam davat najviac pozor? dakujem