daniela.ka
14.09.09,13:43
Dobrý deň,
budem veľmi rada, keď sa nájde niekto, kto mi poradí (nakoľko sa mi v práci už tak vyhrotila situácia, že už neviem ako ďalej). Môj problém spočíva v tom, že pracujem ako učiteľka na 70 % v jednotriednej materskej škole, v ktorej je prevádzka od 7:30 do 15:30. Spolu so mnou je tam ešte riaditeľka, ktorá má tiež 70 %-ný úväzok. Ako by sa dala vyriešiť táto situácia, aby bola dodržaná miera vyučovacej povinnosti? Starosta nejako nereaguje na to, že by sme mali mať prácu rozdelenú na priamu prácu s deťmi a prípravu. Alebo nechápe, že keď chcem svoju prácu robiť dobre, tak sa potrebujem na ňu aj pripraviť? Ja neviem, ale už sa s ním nevládzem hádať, pretože sa s ním o tom normálne dohodnúť nedá. :confused: Vopred ďakujem za rady.
polka
14.09.09,14:44
Dobrý deň,
budem veľmi rada, keď sa nájde niekto, kto mi poradí (nakoľko sa mi v práci už tak vyhrotila situácia, že už neviem ako ďalej). Môj problém spočíva v tom, že pracujem ako učiteľka na 70 % v jednotriednej materskej škole, v ktorej je prevádzka od 7:30 do 15:30. Spolu so mnou je tam ešte riaditeľka, ktorá má tiež 70 %-ný úväzok. Ako by sa dala vyriešiť táto situácia, aby bola dodržaná miera vyučovacej povinnosti? Starosta nejako nereaguje na to, že by sme mali mať prácu rozdelenú na priamu prácu s deťmi a prípravu. Alebo nechápe, že keď chcem svoju prácu robiť dobre, tak sa potrebujem na ňu aj pripraviť? Ja neviem, ale už sa s ním nevládzem hádať, pretože sa s ním o tom normálne dohodnúť nedá. :confused: Vopred ďakujem za rady.
Nariadenie vlády č. 238/2004 o rozsahu vyučov. a vých. činnosti pedag. zamestnancov je zatiaľ platné. Tu je § 2, v ktorom je jasne napísané, z akých dvoch zložiek pozostáva pracovný čas pedag. zamestnancov. Toto nariadenie platí aj pre obce ako zamestnávateľov pedag. zamestnancov materských škôl. Treba si ho len pozorne preštudovať.