gerda
14.09.09,22:19
Dobrý večer, chcela by som sa spýtať, aké vzdelanie má mať vedúci vychovávateľ? Musí to byť vysoká škola? A kto potom vykonáva tie funkcie, veď vychovávateľstvo sa dlho študovalo len na strednej,nie? Ďakujem
vazuv
20.09.09,15:53
Dobrý večer. Kedže ste neuviedli o vychovávateľa akého zariadenia sa jedná, tak neviem či Vás uspokojí moja odpoveď. Ak ste vychovávateľom v školskom klube deti, tak pre výkon funkcie vedúceho vychovávateľa nie je požadované iné vzdelanie ako to, ktoré je potrebné pre vychovávateľa bez tejto funkcie.
gerda
22.09.09,04:31
Ďakujem,pracujem ako ved. vych ŠKD a teraz podľa nového z. nemám vzdelanie na vykonávanie tejto funkcie,nakoľko potrebujem dvojst. vysokošk. s I. atestáciou. Robím v školstve už 30 rokov a túto funkciu už 15 rokov . Odrazu nemám vzdelanie, je to čudné. Ešte raz ďakujem.
Lelinka59
06.11.09,21:52
Zdravím kolegyňu, pracujem ako vedúca už 17 rokov, a zatiaľ mi nikto nepovedal, že vedúcu nemôžem vykonávať .Keďže nemám vysokú školu. Čo mi riaditeľ navrhoval je, že bysom si mala uroviť funkčné vzdelávanie. A vraj od 1.11.09 nemôžem uvádzať do praxe začínajúce vychovávateľky lebo nemám atestačnú skúšku. Len teda neviem,kto to bude robiť. Hádam učitelia s atestačnou skúškou?
Sabadka
07.11.09,16:28
Zdravím kolegyňu, pracujem ako vedúca už 17 rokov, a zatiaľ mi nikto nepovedal, že vedúcu nemôžem vykonávať .Keďže nemám vysokú školu. Čo mi riaditeľ navrhoval je, že bysom si mala uroviť funkčné vzdelávanie. A vraj od 1.11.09 nemôžem uvádzať do praxe začínajúce vychovávateľky lebo nemám atestačnú skúšku. Len teda neviem,kto to bude robiť. Hádam učitelia s atestačnou skúškou?

Pozri si 317/2009, tam je presne napísané kto môže vykonávať činnosť uvádzajúceho učiteľa - v tomto prípade vychovávateľa, ale je to naozaj tak, uvádzajúceho pedagogického zamestnanca, môže vykonávať len pedagogický zamestnanec s I. atestáciou. Skúsim stiahnuť 317-ku a prilepiť ju sem.

Ps: podarilo sa tak ti to prikladám a
susann2
08.11.09,12:10