ofecka
15.09.09,22:53
Dobry den. Mam taku otazku, ak je to teda otazka, no v kazdom pripade sa to pokusim nejak rozumne sformulovat. Takze som studentka denneho studia na VS a popritom som aj zivnostnik. A ide o to, ze mam teraz moznost ist na brigadu jednodnovu s tym, ze vzhladom na to, ze som studentka denneho studia, mi nestrhnu dane z tej vyplatenej ciastky. Ta brigada je na dohodu o vykonanej praci. Je spravne ze mi nestrhnu dane? A mam to dalej dat aj do danoveho priznania? Taktiez som mala brigadu, taktiez na dohodu o vykonanej praci, lenze tu mi dane normalne strhli z vyplaty. Vratia mi potom dane z tejto brigady, alebo sa to na mna, ako zivnostnika v tomto pripade nevztahuje? Davaju sa taketo prijmy do danoveho prizania? Teraz idem dat v tej mojej praci vypoved, lebo mi takyto styl prace nevyhovuje a nechcem mat s tym dotahovacky. Ziadne prijmy som nemala, ani nebudem mat (okrem tych brigad, kde som zarobim dokopy mozno 100€). Budem musiet nieco potom platit? Nejake odvody? Alebo pri rocnom zuctovani do zdravotnej poistovne? Ospravedlnujem sa za take mnozstvo otazok, ale nemam v nich jasno a rada by som si pozistovala..:) Dakujem za vsetky odpovede :)
Xanti
15.09.09,21:31