vivaldka
22.09.09,19:09
ahojko!
Mala by som otázku, som učitelka na zus. Má k nám prísť na hospitáciu riaditel.Nemáme to v mesačnom pláne, ani nikde inde napísané.Môže prísť hocikedy na hospitáciu?Nepotrbeje žiadny hospitačný plán, alebo dačo také?Má sa potom spísať zápisnica?Alebo ako to funguje, poradte prosím.
Srdečná vďaka
legolas
23.09.09,05:20
...riaditeľ a iný Tvoj nadriadený, by mál mať urobený na školský rok plán hospitácii podľa mesiacov, ale presný deň hospitácie tam nie je, lenže aj keď ho nemá tak Ti môže prísť na hospitáciu kedykoľvek, ale Ti to musí oznámiť deň vopred, ak by to neurobil kľudne mu môžeš povedať, že Ti to neoznámil a nechceš, aby Ti išiel na hospitáciu, aleeeeee, vieš čo ťa potom čaká:):):)
vivaldka
23.09.09,06:32
Srdečná vďaka,velmi si mi pomohol.
alaya1
23.09.09,15:39
...riaditeľ a iný Tvoj nadriadený, by mál mať urobený na školský rok plán hospitácii podľa mesiacov, ale presný deň hospitácie tam nie je, lenže aj keď ho nemá tak Ti môže prísť na hospitáciu kedykoľvek, ale Ti to musí oznámiť deň vopred, ak by to neurobil kľudne mu môžeš povedať, že Ti to neoznámil a nechceš, aby Ti išiel na hospitáciu, aleeeeee, vieš čo ťa potom čaká:):):)
Tak, nam neoznamuju, pridu aj v strede hodiny neohlaseni.Aj zastupcovia.
vivaldka
23.09.09,16:09
Nič v zlom alaya1,ale ku mne prišla zástupkyňa pred troma rokmi na hospitáciu tak ako vravíš v strede hodiny,spýtala som sa či mi to oznámila deň vopred a či pripravila hospitačný plán podľa čoho a vlastne čo chce u mňa kontrolovať.Vyšla a viackrát nebola u mňa na hospitácii. A vlastne celých 14 rokov učím a nikto nechodil,preto som sa pýtala na tie veci, lebo u nás to nefunguje,A teraz máme nového riaditeľa, ktorý vraj má prísť na hospitáciu,tak som samozrejme bola zvedavá, že ako to chodí a čo mu môžem tiež vyčítať ak náhodou nebude pristupopvať k veci ako by mal a postupovať podľa zákona.
mia0
23.09.09,19:20
To vážne by mi mali povedať deň vopred?To som nevedela!...je to niekde napísané?
svatava