ali8
24.09.09,18:25
Dobry den prajem, som studentka na VŠ , od juna do septembra som mala podpisanu dohodu o brigadnickej praci studenta kde som mala u zamestnavatela podpisane aj vyhlasenie, dohodu u toho zamestnavatela uz mam ukoncenu, teraz budem mat dohodu o brig.praci studenta u ineho zamestnavatela mozem u neho tiez podpisat vyhlasenie?alebo to sa podpisuje iba jedno vyhlasenie do roka? moze mi nietko vysvetlit co mi z toho vyplyva ak podpisem vyhlasenie a co ak ho nepodpisem budu mi nieco zrazat zo mzdy co je pre mna vlastne vyhodnejsie a ako je to zo zdravotneou poistovnou to sa ma tiez tyka? dakujem pekne za rady vopred dakujem.
Tamila
24.09.09,16:52
U nového zamestnávateľa môžeš podpísať nové vyhlásenie, nemôžeš mať podpísané u dvoch zamestnávateľov súčasne, ale po sebe áno. Ak ti ale v jednom mesiaci uplatnili nezdaniteľnú časť už u prvého zamestnávateľa a v tom istom mesiaci potom nastúpiš k inému zamestnávateľovi, už ti nemôžu uplatniť. Keď nemáš podpísané vyhlásenie, zamestnávateľ ti sťahuje 19 % daň. Zdravotné poistenie sa z dohody o brigádnickej práci študenta neplatí.
ali8
25.09.09,07:07
Zdravotné poistenie sa z dohody o brigádnickej práci študenta neplatí.???????????

Je to pravda ze moze student zarobit mesacne kolko chce pretoze niekde som citala ze ked prekroci 3000sk mesacne tak sa musi prihlasit do zdravotnej poistovne ako samoplatitel a z hrubej mzdy odviest 14%, je to pravda?
hanelie
25.09.09,07:09
za študenta platí ZP štát
prijmy nad limit študent vysporiada v RZZP / platenie ZP / napr. + prijmy podľa §6
Tamila
25.09.09,07:17
ali8
25.09.09,07:19
za študenta platí ZP štát
prijmy nad limit študent vysporiada v RZZP / platenie ZP /

to znamena ze moze zarobit student kolko chce? nemusi sa bat ze nieco prekroci aby nemusel platit zdravotnu? a co sa tyka RZZP to si musi urobit sam student ci co to je?
ali8
25.09.09,07:20
a ked sa mozem spytat kde by som to nasla v akom zakone nech som si stopercentne ista??? dakujem.
ali8
25.09.09,07:41