zuzkama
24.09.09,19:54
Prosím o radu, vyštudovala som psychopédiu a mám 6 rokov započítanej praxe. Po materskej som zmenila miesto a teraz dočasne pracujem ako asistentka učiteľa na ZŠ, pre integrované deti. V ŠZŠ mi bola priznaná 12 platová trieda, aká mi môže byť priznaná teraz?

Ďakujem:)
Sabadka
25.09.09,05:43
Prosím o radu, vyštudovala som psychopédiu a mám 6 rokov započítanej praxe. Po materskej som zmenila miesto a teraz dočasne pracujem ako asistentka učiteľa na ZŠ, pre integrované deti. V ŠZŠ mi bola priznaná 12 platová trieda, aká mi môže byť priznaná teraz?

Ďakujem:)

Ako asistent učiteľa 7 platová trieda a započítané roky odbornej praxe ti ostávajú nezmenené.
zuzkama
06.10.09,11:28
Ďakujem za radu, práve som sa konečne dovolala odpovede aj na MŠ SR, takže ano je to 7 s ukončeným stredoškolským vzdelaním, 9 s ukončeným vysokoškolským vzdelaním.
julia2
06.10.09,15:33
Aká platová trieda bude pre vychovávateľku v ŠKD, ktorá má výnimku zo vzdelania a je v 9. plat. triede s odpočtom troch rokov praxe???
kvet
07.10.09,04:07
Aká platová trieda bude pre vychovávateľku v ŠKD, ktorá má výnimku zo vzdelania a je v 9. plat. triede s odpočtom troch rokov praxe???

S poukazom na § 61 ods. 2 zákona č. 317/2009 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (t.j. ustanovenie o zachovaní výnimky z plnenia kvalifikačného predpokladu) by si mala naďalej zostať zaradená v 9. PT, v kariérovom stupni "samostatný vychovávateľ".
julia2
09.12.09,07:16
Dostala som nový dekret a dali ma do 8. plat. triedyy a tri roky praxe mi nevrátili..
Sabadka
09.12.09,08:04
Dostala som nový dekret a dali ma do 8. plat. triedyy a tri roky praxe mi nevrátili..

Už sa opakujem, ale nevadí, roky Vám budú vrátené od 1.1.2010. Započítaná prax u pedagogických zamestnancov sa určuje vždy k 31.12 kalendárneho roka, vtedy sa pripočítava k praxi 1 celý rok - samozrejme ak ho máte odrobený, keď nie tak len tie dni, ktoré ste odpracovali.
Sabadka