fann
25.09.09,18:42
Dobrý deň
Chcela by som sa opýtať aká platová trieda by mi mala byť priznaná po ukončení I. st. VŠ. V súčasnosti pracujem v ZUŠ ako kvalifikovaná učiteľka s 15 ročnou praxou, zároveň toho šk. r. ukončím I.st. VŠ.
Za odpoveď ďakujem!;)
Sabadka
26.09.09,07:07
Dobrý deň
Chcela by som sa opýtať aká platová trieda by mi mala byť priznaná po ukončení I. st. VŠ. V súčasnosti pracujem v ZUŠ ako kvalifikovaná učiteľka s 15 ročnou praxou, zároveň toho šk. r. ukončím I.st. VŠ.
Za odpoveď ďakujem!;)

Nie som si istá na 100 %, nemám pri sebe katalóg pracovných činností, ale po ukončení I. st. VŠ by si mala byť preradená do 10 plat. triedy od nasledujúce dňa po ukončení I.st. VŠ. 15 ročná odpracovaná prax znamená + 15%navýšenia tarifného platu v príslušnej platovej triede.
marber
26.09.09,13:49
Záleží aj na tom, aký to je I.st.VŠ, či ten odbor, ktorý robíš.Ja som skončila I.stupeň VŠ v júni - učiteľstvo akademických predmetov pre ZŠ, pokračujem v mgr. štúdiu. Pracujem ako učiteľka MŠ, mám 20 rokov praxe a plat sa mi získaním titulu Bc. nezmenil.
fann
27.09.09,06:47
Ďakujem za odpoveď, zároveň by som sa chcela opýtať od čoho či koho záleží zaradenie do platovej triedy. Na VŠ študujem HV-klavír ale pôvôdne mám vyštudované violončelo.
vivaldka
27.09.09,08:31
ahoj! Ak nie si vo svojom odbore kludne ta mozu stiahnut do 9 triedy, davaj si pozor aby si mala 12 hodin violoncela a ostatne hocico,lebo inac ta mozu ako vravim stiahnut do 9 triedy
Ak ucis len klavir a teoriu, nepatri ti 10 trieda. Snaz sa ziskat ziakov na violoncelo.
Mozem sa spytat kde ucis?
Len preto ma zaujima, lebo u nas ne ucia violoncelo,ale viem, že by bol zaujem.
vivaldka
27.09.09,08:43
Co sa týka platových tried všetko sa mení od 1.1.2010!
Konzervatoristi idú do 8tr.
Bc-čiže I.st VŠ 8tr.
nekvalifikovaný a tí ktorí majú odučených a nie sú kvalifikovaný,mali výnimku,už nemajú aj ked mali 25 rokov odučených do 7tr.
II.st VŠ 10tr.