am154
27.09.09,16:23
Ako je to s uznanim nahrady I.kvalifikacnej skusky?
Mam ukoncene studium na TU KE a DPŠ, vsetko este v roku 2003. Od 01.09.2008 pracujem ako ucitelka odbornych strojarskych predmetov na Strednej odbornej skole. Zamestnavatel mi k 01.09.08 zapocital 1 rok a 54 dni praxe. Predtym som pracovala v statnej sprave 3 roky a 5 mesiacov. Po predlozeni vsetkych dokladov som bola zaradena do 10. platovej triedy.
Podla informacii o I. kvalifikačnej skúške podmienkou B je 5 rokov pedagogickej praxe.
Mohla by som v mojom prípade požiadat podľa § 9 výhl. č. 41/1996 o uznanie náhrady
I. kvalifikačnej skusky? Podľa § 9 odst. 1 ako náhrada I. kvalifikačnej skúšky sa uznáva a) získanie akademického titulu podľa osobitného predpisu t.j. ...alebo vysokoškolské vzdelanie technické alebo poľnohospodárské príslušného študijného odboru a doplňujúce pedagogické štúdium, čo spĺňam.
Ak áno, ako mam postupovať? Ak nemožem požiadať, tak prečo? Ako to bude
s I. kvalifikačnou skúškou od 01.11.2009?? Za radu vopred Dakujem.
legolas
29.09.09,10:01
... zamestnávateľ urobil správne nakoľko si nerobila v školstve ako učiteľ 5 rokov. A čo bude od 1.11.09? na to si počkaj veď nemáš odpracované roky a kto vie ako to bude ďalej.
sagitta
09.10.09,19:01
Vidím tu tému náhrada I. kvalifikačnej skúšky, tak sa chcem spýtať aj ja na jednu vec. Urobila som si ako náhradu tejto skúšky "malý doktorát" PaedDr., mám 4 roky započítanej praxe. Potrebujem na postúpenie do 11. platovej triedy 5 rokov praxe alebo na to stačí "titul"?
Ďakujem
Sabadka
09.10.09,19:28
Vidím tu tému náhrada I. kvalifikačnej skúšky, tak sa chcem spýtať aj ja na jednu vec. Urobila som si ako náhradu tejto skúšky "malý doktorát" PaedDr., mám 4 roky započítanej praxe. Potrebujem na postúpenie do 11. platovej triedy 5 rokov praxe alebo na to stačí "titul"?
Ďakujem

Titul nestačí, potrebuješ 5 rokov praxe. Ale už tu bolo spomínané, že od 01.11.2009 je zmena zákona, uvidíme čo bude ďalej.
mannikaa
21.10.09,14:49