skitn
08.10.09,13:57
Dúfam že som sa trafila do témy a že mi nikto nebude nadávať, ako posledný krát.
Študujem matematiku, končím ju vo februári. Na škole učím matematiku a informatiku. Zaujíma ma, či som kvalifikovaná, matematiky mám 11 hodín týždenne informatiky 5, ostatné predmety do úväzku.
Riaditeľ mi tvrdí, že som nekvalifikovaná, má pravdu, keď už študujem a je predpoklad že to skončím?
Kde by som to mohla nájsť. On tvrdí, že to platí len pre špeciálnu pedagogiku, že začne študovať a už je kvalifikovaný, lebo je predpoklad....
Pre mňa to neplatí. Ďakujem za odpoveď
susann2
09.10.09,04:35
Riaditeľ má pravdu, pokiaľ nemáš ukončené VŠ vzdelanie nie si kvalifikovaná. Prekvapuje ma, že vôbec učíš, požadovaná vzdelanie na vyučovanie v školách je ukončené VŠ II. stupňa. Nie je umožnená žiadna výnimka.
jaros5
09.10.09,05:57
Si nekvalifikovaná, kým úspešne neukončíš školu;
judita1971
09.10.09,06:18
Skitn, aké vzdelanie máš teraz ukončené ? To čo hľadáš je vyhláška č. 41/1996 Z.z. § 2 a to buď ods. 4 / ktorý v krátkosti - hovorí o tom, že ak máš vysokú školu nepedagogickú, čiže máš odbornú spôsobilosť ale nie pedagogickú máš do dvoch rokoch od vzniku prvého prac.pomeru začať doplňujúce pedagogické štúdium a do štyroch ho skončiť.
Ods. 5/ hovorí o tom, že ak učíš v špeciálnej triede a nemáš špeciálnu pedagogiku /ale máš aj odbornú a pedagogickú spôsobilosť / máš do štyroch rokov od vzniku prvého prac.pomeru v špec. škole /alebo odkedy si začala učiť v špeciálnej triede/ začať rozšírujúce štúdium /máš si urobiť špeciálnu pedagogiku / a v siedmom roku od vzniku ju skončiť.

§ 10 ods. 1 vyhlášky č. 41/1996 - V období uvedenom v § 2 ods. 4 a 5 sa odbor a stupeň vzdelania pedagogického zamestnanca hodnotí tak, ako keby v plnej miere spĺňal požiadavky uvedené v prílohe tejto vyhlášky.
Sabadka
09.10.09,07:49