adazary
20.10.09,13:10
Poprosím o radu.
Máme zamestnanca ktorý pracuje ako obchodný zástupca, nedodržiaval pracovný poriadok a po napomenutí na druhý deň poslal PN. Počas kontroly nebol doma. Keďže ide o PN dlhodobú -už 4 týždne, zobrali sme mu služobné auto,kde sme pri kontrole knihy jázd zistili v mesiaci auguste-chýba 1000km-napr. stav 70000 ďalej stav 71000 km. Vložený papierik-že použité na súkromné účely!!!!!!-ani tankovanie, trasy-nič. :eek: V zmluve má napísané že auto sa nesmie používať na súkromné účely. Čo robiť???? Ako to obhájim pri prípadnej kontrole? Môžem mu dať nejakú pokutu?
Ďakujem všetkým.
Sabadka
20.10.09,11:13
Poprosím o radu.
Máme zamestnanca ktorý pracuje ako obchodný zástupca, nedodržiaval pracovný poriadok a po napomenutí na druhý deň poslal PN. Počas kontroly nebol doma. Keďže ide o PN dlhodobú -už 4 týždne, zobrali sme mu služobné auto,kde sme pri kontrole knihy jázd zistili v mesiaci auguste-chýba 1000km-napr. stav 70000 ďalej stav 71000 km. Vložený papierik-že použité na súkromné účely!!!!!!-ani tankovanie, trasy-nič. :eek: V zmluve má napísané že auto sa nesmie používať na súkromné účely. Čo robiť???? Ako to obhájim pri prípadnej kontrole? Môžem mu dať nejakú pokutu?
Ďakujem všetkým.

Podľa môjho názoru vyčísliť tých 1000 km a dať mu to k náhrade.
calawen
20.10.09,11:15
Podľa môjho názoru vyčísliť tých 1000 km a dať mu to k náhrade.

Ale nie len PHM, ale aj prirátať k daňovému základu 1 % z OC vozidla. Ale samozrejme dať mu podpísať súhlas s touto zrážkou. Toľko môj názor
adazary
20.10.09,11:21
Ešte som zabudla v aute má GPS, /kvôli krádeži nie kvôli kontrole, vedel o tom/teraz sme to začali kontrolovať-pracovná doba cca 4-5 hod. denne, počas PN každý deň jazda-za pol roka cca 2000 km súkromne!!!!
Tweety
20.10.09,11:23
Ešte som zabudla v aute má GPS, /kvôli krádeži nie kvôli kontrole, vedel o tom/teraz sme to začali kontrolovať-pracovná doba cca 4-5 hod. denne, počas PN každý deň jazda-za pol roka cca 2000 km súkromne!!!!