ing.erika
25.08.05,11:29
dobrý deň, chcela by som sa opýtať:
ku dňu 30.09.2005 končím TPP dohodou. od 01.10.2005 sa pôjdem nahlásiť na ÚP. chcem sa opýtať, či mi vie niekto poradiť, či by som mala nárok na dávku v nezamestnanosti, ak:
1. nemám 25 rokov
2. študujem externou formou
3. bývam s rodičmi.
zamestnaná som bola od 14.08.2004. predtým som bola na ÚP od roku 2001.
ďakujem.
Zita4
25.08.05,09:38
Na podporu v nezamestnanosti by si mala nárok, keby si bola v posledných 4 rokoch minimálne 3 roky poistená v nezamestnanosti.
ing.erika
25.08.05,09:55
Na podporu v nezamestnanosti by si mala nárok, keby si bola v posledných 4 rokoch minimálne 3 roky poistená v nezamestnanosti.
a poistená v nezamestnanosti môžem byť asi len keď by som bola zamestnaná alebo samoplatca, však?
Zita4
25.08.05,09:57
Presne tak.
ing.erika
25.08.05,10:05
Presne tak.
tak ďakujem pekne. veľmi ma to síce nepotešilo, no ale čo už? pekný deň.
*agatha*
25.08.05,11:20
dobrý deň, a čo takýto prípad ako som ja:
študujem rovnako popri zamestnaní, dva roky som pracovala, ale TPP som skončila začiatkom tohto mesiaca dohodou. kúpila som si byt, teda budem bývať sama a budem zatiaľ nezamestnaná na ÚP, kým si nenájdem niečo iné. mám nárok na nejaké dávky? sociálku alebo podporu, alebo niečo?ďík.
kvet
25.08.05,11:32